اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
استاندار خوزستان :
در صورت راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر،همه امکانات را برای این تیم خوزستانی فراهم خواهیم ساخت.
 استاندار خوزستان و رییس شورای ورزش استان تاکید کرد: درصورت راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر, همه امکانات پشتیبانی و ورزشگاهی را برای این تیم خوزستانی فراهم خواهیم ساخت .
عبدالحسن مقتداییˈ افزود: درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، همه مسولان خوزستان برای فراهم ساختن امکانات ورزشی و زیرساختی مورد نیاز این تیم ، بسیج خواهند شد.

مقتدایی که دو دوره عضویت درهیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور ( درزمان ریاست مصطفوی و فراهانی) را درکارنامه ورزشی خود دارد ادامه داد: برای حضور تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر همه شرایط را فراهم خواهیم ساخت.

گزارش خبرنگارایرنا حاکی است اظهارات استاندار خوزستان درحالی است که ˈغلامرضا بهروان ˈ عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران به تازگی درگفت وگو با یکی از خبرگزاری ها اظهار کرده بود که حتی اگر تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر هم صعود کند به خاطر ˈورزشگاهشˈ نمی گذاریم در این رقابت ها شرکت کنند.

درواکنش به این اظهارات، مسوولان خوزستان عزم خود را جزم کرده اند تا درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر ، نسبت به آماده کردن ورزشگاه مناسب، اقدام کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به سیاست های سازمان لیگ ایران درزمینه جوانگرایی لیگ و ارتقای سطح کیفیت آن، تاکید کرد: دراین راستا باید انگیزه ایجاد کرد؛تیم های شهرستانی ازجمله نفت مسجد سلیمان دارای بازیکنانی با انگیزه است که ورود آنان می تواند حال و هوای لیگ برتر را تغییردهد.

سه هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فرصت باقی است؛ و نفت مسجد سلیمان با 37 امتیاز در صدر جدول گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد و بیشترین امید را برای رسیدن به لیگ برتر دارد.

تیم نفت مسجد سلیمان فردا جمعه درچارچوب مسابقات لیگ دسته یک،درشهرمسجد سلیمان به مصاف تیم ابومسلم خواهد رفت.

خوزستان از قطب های مهم فوتبال ایران،اکنون دو تیم فولاد و استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال کشور دارد، که فولاد ضمن صدرنشینی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم،یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران درلیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز هست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
comment
0
1
comment ببینیم چه میکنی برای این تیم !
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment مسجدسلیمان زادگاه فوتبال در ایران بوده چون انگلیسیها با نفت آنرا در 108 سال پیش در مسجدسلیمان راه انداختند . با ثروت نفتش همه شهرهایی که در لیگ برتر هستند صاحب ورزشگاه استاندارد است اما شهر مسجدسلیمان خودش دارای یک ورزشگاه با استاندارد های حتی فدراسیون فوتبال ایران نیست. و به همین گناه !!! مسئولی در این فدراسیون اظهار فضل فرموده اگر تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر راه یابد بدلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد به این لیگ راه نمیدهد !!! این خبر خودش مصداق و سندی دیگر بر نا سپاسی های دیرین از مردم این شهر بوده که از 100 سال پیش در طول فعالیت صنعت نفت اقتصاد کشور مدیون کوشش ها ی آنان بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار