اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازدید یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای خوزستان خبر داد.

ˈنادر ادیبی ضمن تقدیر از انعکاس اخبار راهیان نور توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برنامه راهیان نور یک حرکت فرهنگی برای اقشار مختلف مردم بوده که تاثیر معنوی بسیاری به دنبال داشته به طوریکه استقبال از کاروان های راهیان نور سالانه رو به افزایش است.

وی اظهار داشت:مردم در این سفر معنوی الگو و سبک زندگی را از شهدا و ایثارگری های آنها فرا می گیرند و با رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

ادیبی اظهار داشت:اردوهای راهیان نور در کلیه روزهای سال برقرار بوده و زایران به مناطق عملیاتی اعزام می شوند ولی اوج سفرهای راهیان نور به مناطق عملیاتی از پنجم اسفندماه پارسال آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تعداد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای خوزستان را تا کنون یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت:با توجه به سفر خودجوش کاروان های راهیان نور و نیز سفر خانواده ها با خودروی شخصی به مناطق عملیاتی نمی توان آمار دقیقی از تعداد راهیان نور تا پایان تعطیلات اعلام کرد اما آنچه مشهود است استقبال از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس رشد چشمگیری داشته است.

وی اظهار کرد:در حال حاضر کاروان های راهیان نور به پنج استان خوزستان ، ایلام،کرمانشاه ،کردستان و آذربایجان غربی اعزام می شوند که در ایام نوروز سفر به مناطق عملیاتی خوزستان ،ایلام و مهران برای راهیان نور در نظر گرفته شده و از اردیبهشت ماه نیز صعودهای سراسری راهیان نور به غرب کشور نیز برگزار می شود و در تابستان 93 راهیان نور به کرمانشاه و ایلام سفر خواهند کرد.

ادیبی افزود:در برنامه های آینده راهیان نور دو استان بوشهر و هرمزگان نیز به برنامه های سفر راهیان نور اضافه خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به برنامه های فرهنگی راهیان نور در ایام فاطمیه گفت:در مناطق عملیاتی و یادمان شهدای خوزستان از جمله شلمچه ،هویزه و فتح المبین فضاهای فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شده و آیین مرثیه سرایی با حضور واعظان و مداحان برجسته کشور در این مناطق برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار