اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
رییس اداره امور آب وفاضلاب روستایی خرمشهر گفت: بالا بودن میزان شوری آب کارون مشکلاتی برای روستاهای حاشیه این رودخانه از جمله غرب کارون و حومه شرقی بوجود آورده است. 
 
ˈ محمود خضیری مزرعه ˈ دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم مکاتبات درخصوص احداث و برقراری انشعاب آب آشامیدنی از طرح غدیر برای آبرسانی به تاسیسات غرب کارون و حفار شرقی، تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. 
 
وی میزان شوری آب در رودخانه کارون را بین سه هزار و 500 تا چهار هزار میکروموس عنوان کرد و افزود: تاسیسات آبرسانی غرب کارون و حفار شرقی آب آشامیدنی 24 روستا با دو هزار و 874 خانوار و جمعیتی افزون بر 14 هزار نفر را پوشش می دهد. 
 
رییس اداره امور آبفار خرمشهر عدم تامین اعتبار جهت تعمیر و نگهداری از تاسیسات و شبکه های روستایی را یادآور شد و گفت: تاسیسات آبرسانی شهید منصوری بدلیل افزایش جمعیت نیاز به توسعه و بازسازی دارد. 
 
وی با اشاره به انجام مطالعات طرح توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی شهید منصوری اضافه کرد: این طرح 300 خانوار با جمعیتی افزون بر یکهزار و 498 نفر را پوشش می دهد. 
 
خضیری مزرعه اظهار کرد: آب آشامیدنی دو روستای ˈ مارد ˈ و ˈ قصبه منیعات ˈ بدلیل نداشتن پوشش شبکه آبرسانی با تانکر سیار تامین می شود. 
 
وی افزود: ایستگاه تقویت فشار روستاهای مسیر شلمچه نیز بدلیل تامین نشدن اعتبار غیر فعال شده است. 
 
رییس اداره امور آبفار خرمشهر با اشاره به تامین آب آشامیدنی روستاهای معمره صنگور و روستای شلحه گفت: فشار آب آشامیدنی این روستاها ضعیف بود که با پیگیری فرماندار خرمشهر آب آشامیدنی این دو روستا از خط انتقال آبفای آبادان تامین می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار