اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از دستگیری یک نفر به اتهام آدم ربایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری خرمشهر، علیرضا باوی گفت: به دنبال تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر ربایش فرزندش توسط شخصی ناشناس، مأموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: طی تحقیقات اولیه مشخص شد که شخصی ناشناس ضمن ربایش نوجوان 17 ساله، با پدر وی تماس گرفته؛ درخواست مبلغی وجه نقد در ازای آزادی فرزندش کرده اما پس از آن که پدر نوجوان ربوده شده اظهار داشته که پولی ندارد تا به او بدهد، متهم اقدام به ضرب و شتم قربانی و رها کردن وی نمود.
باوی ادامه داد: با پیدا شدن نوجوان ربوده شده و اعزام وی به بیمارستان، وی اظهار داشت : « هنگام خروج از منزل، فردی سوار بر موتورسیکلت مرا صدا کرد و با درخواست کمک برای حمل چند بشکه آب، با او همراه شدم. سپس من را با چاقو تهدید کرد و به حومه شهر برد که پس از تماس تلفنی با پدرم و روبرو شدن با پاسخ منفی او، اقدام به ضرب و جرح من به وسیله چاقو کرد.»
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر گفت: پس از وقوع دو حادثه مشابه و اظهارات شکات، چهره نگاری و شناسایی متهم توسط پلیس آگاهی؛ به لحاظ اهمیت فوق العاده مسئله و با نظارت این دادسرا، گروهی از واحدهای فرماندهی انتظامی خرمشهر تشکیل گردید و با تلاش شبانه روزی و اطلاعاتی، محل پنهان شدن متهم کشف شد و مأموران به محل اعزام شدند.
باوی ادامه داد: متهم پس از مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که با عکس العمل سریع مأموران و تعقیب متهم، وی دستگیر و باتوجه به اعتراف صریح به نحوه ارتکاب جرایم، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار