اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
- آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و تودیع رییس سابق آن با حاشیه هایی همراه بود.

 آیین تودیع ˈعلیمحمد آخوندعلیˈ رییس پیشین دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و معارفه ˈمحمدرضا عصاریˈ با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم ،تحقیقات وفناوری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

سالن برگزاری این آیین با ازدحام دانشجویان مواجه شده به طوریکه بسیاری از شرکت کنندگان به صورت ایستاده مراسم را دنبال می کردند.

با تشویق دانشجویان ،اساتید و مسوولان محلی سخنرانی امام جمعه دزفول حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ آغاز شد.

پس از سخنرانی امام جمعه دزفول ˈعلیمحمد آخوند علیˈ رییس پیشین این دانشگاه به سخنرانی پرداخت و با ورود وی اشک های وی جاری شد و این حالت دقایقی ادامه داشت که در این مدت دانشجویان طرفدار وی به تشویق پرداختند.

آخوند علی در سخنرانی خود گفت:در مدت بیش از پنج سال مدیریت این دانشگاه در زمان های سخت چندین بار گریه کردم و خود را سبک کردم که البته این از نقاط قوت بنده می باشد.

وی در سخنان خود به تشریح عملکرد پنج ساله خود پرداخت.

تعدادی دانشجو با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون های ˈ مهمترین خواسته ما استقلال دانشگاه و گشایش فرهنگی استˈ ،ˈ دانشگاه مرکز حزب خاصی نیستˈ ،ˈ دروغ ،نفاق و افراط هرگزˈ و ˈ ما دانشجویان مستقل از دکتر عصاری حمایت می کنیم ˈ حضور داشتند.

برخی از دانشجویان نیز به عدم انجام اصلاحات فرهنگی در دانشگاه صنعتی جندی شاپور اعتراض کرده و خواستار بیان اعتراضات خود پشت تریبون شدند.

هنگام سخنرانی آخوندعلی اعتراض گروهی از دانشجویان حاضر در مراسم شدت گرفت که با اعتراض گروه مقابل خاتمه یافت.

هنگام آغاز سخنرانی ˈمحمدرضا عصاریˈ رییس جدید دانشگاه جندی شاپور دزفول عده ای دانشجو شعار ˈآزادی اندیشه با پلاکارد نمیشهˈ و ˈاصلاحات ،اصلاحات سریعتر سریعترˈ سر دادند.

پس از سخنرانی دکتر عصاری ،معاون وزیر علوم تحقیقات وفناوری به سخنرانی پرداخت که در این هنگام نیز پلاکاردهای دانشجویان بالا رفت و دکتر ضیاء هاشمی معاون وزیر گفت:وجود اختلاف سلیقه و اختلاف نظرها در محیط دانشگاه امری طبیعی است و تا زمانی که در چارچوب قانون باشد منتفی نیست.

این نشست با قرائت و تقدیم حکم تودیع ˈآخوند علیˈ و معارفه ˈعصاریˈ و تقدیم هدایایی به پایان رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار