اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
دکتر علی خدادادی گفت: هدف از اجرای این برنامه ها، تقویت نقش تربیتی زن در خانواده همراه با افزایش نقش مدیریتی زنان در سطوح بالای جامعه، تلاش در جهت شناخت مسائل و مشکلات زنان در جامعه خانواده و محیط کار و زمینه سازی جهت اعضای مونث جامعه در عرصه های مختلف اجتماعی می باشد که این برنامه ها در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای برنامه های متعدد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر خبرداد.

دکتر علی خدادادی با اشاره به انتخاب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر گفت: این انتخاب نشان از جایگاه ویژه زنان در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی دارد و به ما پیام می دهد که بانوان ایران اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی هیچ الگویی والاتر از حضرت صدیقه طاهره(س) نمی توانند بیابند.

وی با اشاره به نقش بی نظیر زنان در هشت سال دفاع مقدس افزود: زنان به عنوان همسران و مادران جامعه، نقش بزرگي در خانواده دارند و با اتخاذ تدابير درست مي توانند در تمامی مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش آفرینی کنند که این نقش بی بدیل را می توان به کرات در سال های دفاع مقدس و در تربیت جوانان انقلابی و فدایی برای دفاع از میهن اسلامی مشاهده نمود.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان اظهار داشت: حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی از خانه گرفته تا مدرسه و دانشگاه توانسته است نقش مهمی در ارتقاء و رشد جامعه اسلامی ایفا کند.

وی با اشاره به فعالیت های مؤثر بانوان در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بانوان و خواهران ما در طراحی و اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف امدادی و عام المنفعه در جمعیت هلال احمر، قدم های شایسته ای برداشته اند و در نیل به اهداف عالی نظام در حوزه امدادی و بشردوستانه اقدامات مؤثری داشته و دارند.

دکتر علی خدادادی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با همکاری اداره کل امور  زنان و خانواده استانداری خوزستان در این هفته برنامه های متعددی را اجرا خواهد کرد، گفت: هدف از اجرای این برنامه ها، تقویت نقش تربیتی زن در خانواده همراه با افزایش نقش مدیریتی زنان در سطوح بالای جامعه، تلاش در جهت شناخت مسائل و مشکلات زنان در جامعه خانواده و محیط کار و زمینه سازی جهت اعضای مونث جامعه در عرصه های مختلف اجتماعی می باشد که این برنامه ها در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از جمله برنامه هایی که در این هفته برگزار خواهد شد، می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری جشن بانوی عشق و امید با حضور کارکنان، اعضا جوانان، داوطلبان و امدادگران زن در سراسر استان، نمایش و نقد فیلم "هیس! دخترها فریاد نمی زنند" با حضور کارگردان فیلم در سینما هلال اهواز، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات زنان و مدیریت بحران، آشنایی با سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، چگونگی ایجاد امنیت و اعتماد در خانواده، تجلیل از زنان فعال و کوشا در محیط اداری، دیدار و دلجویی از مادران و همسران شهدا اشاره نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با توجه به همزمانی هفته زن با هفته سلامت، برگزاری کاروان های سلامت در مناطق محروم سراسر استان با نگاه ویژه به زنان از برنامه های مهم جمعیت خواهد بود که البته برنامه ویزیت رایگان در حاشیه نمایش فیلم "هیس! دخترها فریاد نمی زنند" در سینما هلال اهواز نیز برگزار خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
comment
0
0
comment ایشان بیش از وقت گذشتن جهت امور مدیریتشان مصاحبهبا اصحاب رسانه را مدنظر دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار