اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

جهانگیر ترکستانی : اولین و قدیمی ترین جایگاه سوخت در شوشتر فاقد کارت خوان یا همانposاست،و همین نقصیه موجب گرفتاری خودرو دارانی می شود که بی خبر از این موضوع مبادرت به سوخت گیری می نمایند و در نهایت پس از کلی اتلاف وقت،سر از عابر بانک های در می آورند که همیشه یاچند نفر در مقابل آنها به صف ایستاده اند ،یاموجودی ندارند و یا به علت قطع بودن سیستم خارج از شبکه می باشند.

مالک یک خودرو سواری در همین خصوص می گوید. تکریم ارباب رجوع و یا مشتری مداری در اینجا رعایت نمی شود، و بهتر است روابط عمومی جایگاه با نصب بنر از نبود کارت خوان مشتریان را آگاه نماید تا ضمن اطلاع رسانی،از اتلاف وقت مشتری و متصدی جایگاه و مسائل و موارد بعدی مانند در یافت نوعی ضمانت برای پرداخت هزینه سوختی که با سرازیر شدن درون باک خودرو راه برگشت و پس دادن و پس گرفتن را ندارد جلوگیری نماید.

راننده یک آژانس مسافر بری  نیز در همین ارتباط گفت:به دلیل شرایط شغلی تقریبا به اقصی نقاط کشورسفر میکنم و تقریبا اکثر جایگاه های سوخت کشور مجهز به سیستم کارت خوان ثابت و سیار هستند، و از اینکه جایگاهی با چنین وسعت و امکانات، آن هم دراصلی ترین خیابان یک شهر فاقد کارت خوان است، عجیب به نظر می رسد.

البته دانستن این نکته نیز جالب است که بدانید؛این جایگاه درمرکز شهر شوشتر و مستقیماٌ زیر نظر شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ایران(خوزستان-شوشتر) اداره میگردد.  

http://up-is.ir/up93/p1/139763840941.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار