اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
شهردار اهواز خبر داد:
شهردار اهواز تلاش های مستمری را برای دریافت عوارض آلایندگی صنایع استان برای بهبود وضعیت شهر آغاز کرده است.
سیدخلف موسوی شهردار اهواز در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و اتخاذ تصمیماتی برای پرداخت مطالبات شهرداری اهواز از مجموعه نفت خبر داد. 
بگفته شهردار اهواز، در جلسه ای که با حضور سه تن از نمایندگان استان( دکتر جلیلی نماینده مسجدسلیمان، سیدشریف حسینی نماینده اهواز و دکتر دهدشتی نماینده آبادان که در کمیسیون انرژی مجلس عضویت دارند) برگزار شد مباحثی در خصوص مشکل آلودگی هوای اهواز و فعالیت واحدهای صنعتی بویژه نفت در این کلانشهر مطرح شد. 
شهردار اهواز در این جلسه، با اشاره به زندگی هزاران نفر از کارکنان و کارگران نفت در شهر اهواز و از طرفی فعالیت های متنوع و متعدد نفت در این شهر، خواهان ارائه خدمات و حضور شرکت نفت در اجرای پروژه ها و فعالیت های حوزه شهری شد. 
سیدخلف موسوی، با اشاره به آلایندگی صنایع و مطالبات شهرداری اهواز در این زمینه گفت: هر چقدر کیفیت زندگی مردم اهواز بالاتر برود و مشکلات آنان در حوزه شهری رفع شود، مردم نگاه مثبت تر و بهتری نسبت به فعالیت های صنعتی در سطح شهر و استان خواهند داشت.
وی با اشاره به مشکلات متعدد کلانشهر اهواز خواستار آن شد تا موضوع پرداخت عوارض آلایندگی صنایع نفتی بصورت جدی پیگیری و حل و فصل شود.
در این جلسه جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز از برگزاری چنین جلساتی استقبال کرده و بر ضرورت تعامل سازنده میان مدیریت شهری و مجموعه نفت در استان تاکید کرد.
در این جلسه مقرر گردید کمیته ای مشترک با حضور کارشناسان مرتبط تشکیل شود تا در خصوص پیگیری و پرداخت مطالبات شهرداری و همچنین حمایت شرکت نفت از پروژه ها و فعالیت های مدیریت شهری اهواز اقدام شود. 
بگفته شهردار اهواز، این کمیته بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
شهردار اهواز در هفته های اخیر تلاش های مستمری را برای دریافت عوارض آلایندگی صنایع استان برای بهبود وضعیت شهر و کاهش آلودگی هوا آغاز کرده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
0
1
comment در زمان شهردار قبل اقدامات مفیدی جهت اخذ مطالبات قانونی شهرداری از صنعت نفت صورت گرفته بود.با توجه به سوابق اقای [شهردار] که ادم خوب و ارامی است لذا نتیجه میگیریم که از کمیته کارشناسی ایشان چیز مهمی برای شهر اهواز عاید نخواهد شد.سه ماه بعد خبر بالا را پیگیری کنیم.
comment
سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment سلام
متاسفانه باید عرض کنم که شهردار اهواز کاملا سیاسی می باشد و تخصصی در زمینه اجرایی ندارد تا کی باید شورای شهر از صبوری مردم اهواز [...] چرا بر عملکرد شهردار نظارت دقیق انجام نمی شود ایشان به دنبال انتخابات است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار