اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
مهندس صادقی که در میان پرسنل شرکت توسعه نیشکر بسیار محبوب است بدلیل تلاش های چندسال گذشته اش باعث شد توسعه نیشکر از یک شرکت رنجور و بیمار به مهمترین تولید کننده شکر و محصولات جانبی تبدیل شود و تولید را در طول سه سال گذشته حداقل سه برابر کرده و همچنین باعث شده پرسنل این شرکت با احساس امنیت بیشتری نسبت به گذشته به فعالیت بپردازند.

وی در نشست با مدیران توسعه نیشکر احاطه ای عجیب به مسائل دینی به تییین رابطه بین توسعه ، کار و مفاهیم دینی پرداخت و به استناد آیات قرآن حرکت و پویش در بخش کشاورزی نیشکر را وابسته به تزکیه نفس و خدا خواهی عنوان کرد و گفت کار در نیشکر اگر در مسیر الهی باشد به نتیجه می رسد در غیر اینصورت رشدی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: کشاورزی به آب، خاک، باد و زمین نیاز دارد که همه این‌ها در ید خداوند متعال است بنابراین کشاورزی انسان را بنده می‌کند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید جریان کار شما در مزرعه، زهکش، کانال آب، ایستگاه پمپاژ و... یک کار برخوردار باشد باید این کار‌ها را برای خدا انجام دهید و با ذات باری تعالی ارتباط برقرار کنید آن وقت است که نیشکر بالنده می‌شود. 

او آنچنان زیبا مانند یک تابلوی نقاشی رابطه کشاورزی و نزدیکی به خداوند را توصیف نمود که هر انسانی می توانست آن تابلوی زیبا را در ذهن خود تصور و لمس کند.

موضوع جالب در این نشست این بود که علی رغم افتتاح همه طرح های مد نظر سهامداران، او اصرار و سماجت عجیبی در سرمایه گذاری در خوزستان داشت و گفت سرمایه گذاری برای احداث کارخانه کاغذ و همچنین احداث کارخانه جدید ام دی اف باید اجرایی شود.

او تولید شکر دارویی، شکر قهوه ای و تهیه زغال اکتیو از باگاس نیشکر را در حال انجام دانست. این سماجت مهندس صادقی در ایجاد حرکت های همه جانبه خصلتی کم نظیر است که باید به همه مدیران خوزستانی سرایت کند و با وجود خبرنگاران به نقادی و آسیب شناسی مجموعه خود پرداخت و گفت که باید مدام خودمان را پایش کنیم. این هم دیگر ویژگی خوب و کم نظیر یک مدیر است. ما هم از خدا برای همه انسان های شریفی که خیر خوزستان را می خواهند آرزوی توفیق می کنیم علی الخصوص برای مهندس صادقی که نور امید را در دل نزدیک به بیست هزار نفر پرسنل زنده کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
0
0
comment بیچاره ها با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه! این خبرا رو می زنید واسه نیشکر چیزی از توش درنمیاد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار