اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۲۲۴
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
اولتیماتوم نماینده اهواز به شهردار اهواز
نماینده اهواز در مجلس با بيان اين كه در حال حاضر به شهردار فرصت می‌دهیم، گفت: به یک شهردار بايد تا یک سال مهلت داد و اگر در این یک سال شهردار نتوانست تحولی در شهر ایجاد کند، حتما شورا باید یک تصمیم جدی بگیرد.
 
سید شکرخدا موسوی  اظهار کرد: برای توسعه اهواز برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفت و یک برنامه با حدود 30 مورد برای کلانشهر اهواز به شهردار ارايه شد تا شهرداران در توسعه این شهر و ارايه خدمات مطلوب به شهروندان سلیقه‌ای عمل نکنند و طبق برنامه پیش روند.
 
وی با بیان این که در 6 ماهه گذشته اقداماتی که در حوزه عمران شهری اهواز صورت گرفته رضایت‌بخش نبوده است، افزود: از این اقدامات رضایت کامل ندارم، در این 6 ماه تغییر آن‌چنانی در شهر ایجاد نشده است و برخی پروژه‌ها نیز متوقف شدند.
 
نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: پروژه پل ولایت که پروژه بزرگی است و برای صدور مجوز این پل تلاش بسیاری شد، از جمله پروژه‌هایی است که در 6 ماهه گذشته متوقف شده است. این پروژه در بازگشایی گره‌های ترافیکی موثر بوده و با بهره‌برداري از آن، مناطقی چون کوی رمضان و حصیرآباد از بن‌بست آزاد می شوند.
 
موسوی اظهار کرد: به جز پروژه تعریض پل سوم، دیگر پروژه‌هاي شهري اهواز كه ویژگی‌ها خاص دارند متوقف شده‌اند. البته پروژه تعریض پل سوم کیانپارس آغاز شده و پیشرفت بسیار خوبی دارد که جا دارد از شهرداری تشکر کرد. البته اگر پروژه پل نهم اجرا می‌شد و پل نهم ساخته می‌شد، نیازی به تعریض پل سوم نبود.
 
وی عنوان کرد: اگر شركت مناطق نفت‌خیز جنوب، ارزش افزوده خود را پرداخت کند، تمام خوزستان را می‌شود اتوبان زد که تا کنون ارزش افزوده خود را نداده است.
 
نماینده اهواز افزود: فولاد، ماهانه 20 میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت می‌کند که رقم کمی نیست. گروه ملی، نورد لوله، فولاد کاویان و فولاد اکسین از جمله شرکت‌هایی هستند که به شهرداري ارزش افزوده پرداخت می‌کنند.
 
موسوي تصريح كرد: متاسفانه بعضی از ریخت و پاش‌ها در شهرداری اهواز حاکم بود اما به واقع در دوره شهرداري آقای کتانباف این موارد بسیار کم شد البته شاید یکی از علت‌ها این بود که در ان دو سال، شوراي شهر نداشتیم.
 
وی گفت: البته آقای موسوی شهردار کنونی اهواز یک مدیر توانمند و باسابقه است و چند دوره فرماندار بوده و مسايل شهری را خوب می شناسد. معتقدم که باید به شهردار فرصت داده شود تا اقداماتی تحولی در شهر انجام دهد.
 
نماینده اهواز در مجلس اظهار کرد: استان خوزستان به يك استاندار در حد یک ريیس جمهور نیاز دارد که شجاع و نترس باشد و به صنایع دستور بدهد که ارزش افزوده را پرداخت کنند و قاطعانه دستور دهد.
 
موسوی گفت: احساس نمی‌کنیم که مدیران استان برای خدمت به مردم خوزستان یک تیم هستند و تیمی عمل می‌کنند، بلکه مدیران ما جزیره‌ای عمل می‌کنند. هر مدیری در استان خود را حاکم می‌داند و این نقطه ضعف ماست. تیمی کار کردن به معنای از خود گذشتن و کنار گذاشتن منیت‌ها است و مديران بايد در جهت هدف که همان ایجاد پروژه‌های بزرگ است، همه با هم کار کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۲۸
comment
comment
سید صدرالدین مرتضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
12
8
comment آآقای موسوی این شما نیستین که برای شهردار زمان تعیین می کنین بلکه این شورای شهر اهواز است که بر عملکرد شهردار نظارت می کند و می تواند زمان بدهد ،ابقا کند ویا استیضاح کند .
comment
عضو شورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
8
3
comment بله من هم قبول دارم 2 سالی که شورا نبود کتانباف خوب کار کرد البته کسی نبود که نقدش کند لذا نتیجه می گیریم اگر مجلس نباشد دولت بهتر میتواند کار کند
چون سطح انتخاب مردم ما همین است که نماینده مجلس برادرش را باید پست بدهد و عضو شورا شوهر یا شریک انتخاباتی یا مدیر تبلیغاتیش. اشکال اصلی در تایید صلاحیت این افراد و عدم تایید توانمندام و یا عدم امدن تفراد توانمند است
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
comment همه رؤسای آموزش و پرورش را تغییر دادند و چند نفر ی که ابقا شده اند نیز در صف تغییر قرار دارند بجز [...] به دلیل فشارهابرادر ایشان را
comment
خبرنگار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
comment
comment متاسفانه شورا به اصول و تعهداتش پایبند نیست و فقط درگیر مسائل حاشیه است؛ هیچ بازخوردی از تصمیمات شورا در سطح شهر نمی بینیم که نشون میده یه جای شورا می لنگه و شما بهتر میدونید...
comment
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
5
8
comment باسلام به نماينده محترم مجلس. شما بجاي اولتيماتوم دادن به شهردار اهواز بهتر است به دنبال حوزه كاري خود باشيد كه بعد از گذشت دو سال از انتخاب شماها متاسفانه هيچ نتيجه ايي در همه زمينه ها اعم از جذب اعتبارات وپروژه آب كارون وخيلي مسائل ديگر نگرفتيم ونخواهيم گرفت بهتر است بگذاريد اين بنده خدا ودلسوز به كار خودش برسد حتما شما هم از احتمال كانديتوري موسوي هراس داريد
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
comment لطفا از کلمه دلسوز برای هیچ کدام از مسئولان [...]ستان استفاده نکنید . (درست نوشتم [...]ستان)
comment
عزیز
|
United States
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
9
3
comment این روزها چه شده که همه از سیدخلف موسوی میترسند خصوصا. آنهایی که برای انتخابات آینده برنامه دارند. البته حق دارند وقتی فعالیت های شهردار را میبینند احساس خطر میکنند
comment
علی
|
United States
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
comment
10
3
comment فعالیت های شهردار محترم. تعریض پل سوم. زیرگذر شریعتی. زیرگذر خلیج فارس امتداد جاده ساحلی از پل سوم تا زرگان. زیرسازی وبهسازی کوی سیاحی. گلدشت. عین دو. کوی رمضان و پردیس وغیره. درآینده نزدیک زیرگذر پهلوان. وزیرگذر جوادالائمه. وتکمیل پارک شهروند. وغیره. نماینده محترم مجلس آیا اینهمه فعالیت به چشم شما نمیخورد. یا اینکه تهران به شما خوش میگذرد
comment
علی 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
1
11
comment علی جان
مواردی که فرمودید صحت ندارند البته بجز یکی دو مورد تا حدودی که آن هم با سرعت بسیار خوبی از قبل در حال انجام بود.
ضمنا چه معنا داره شهردار اهواز در تمام مراسمات فاتحه حضور فعال داشته باشه...
اگر واقعا قصد کاندیداتوری مجلس رو دارند چه معنا دارد با ورود به شهرداری آن را پله ای برای رسیدن به مقاصدشان قرار دهند...
اگر هم قصد ندارند که یا علی...
بچسبید به کار برای مردم...
comment
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
3
5
comment آقاي موسوي كسي نيست به شما اولتيماتوم دهد دراين دوسال شما چه كار كردي حالا اگر شهردار فعال نباشد به شورا شكايت ميكنيم اما شماها فعال نباشيد به كي شكايت كنيم يعني چهار سال شما نماينده ها را تحمل كنيم
comment
مهرداد
|
United States
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
4
1
comment آقای شهردار کارهای خوبی را شروع کردند وکارهای آینده ای که تا روزهای آینده شروع میکنند نشانه فعالیت خوب ایشان است اما آقای سیدشکر خدا چه کسی میتواند شما نماینده ها را بازخواست کند آب کارون را بردن آب دز را همینطور. اعتبارات. که نصف شده اند. به نظر بنده این اولتیماتوم برای شما نماینده ها است
comment
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
0
4
comment ضمن تشکر از آقای سید شکرخدا موسوی. هرچند انتقاداتی به ایشان دارم خصوصا اینکه متاسفانه نفراتی از منصوبین ایشان نیز ارتقاهای اداری غیر معمول یافتند اما به ایشان به عنوان یک نماینده دلسوز مردمی احترام می گذارم.

اما جناب نماینده :

1- بر اساس نظرات کارشناسانی که پروژه را نقد کردند تعریض پل سوم یک کار اشتباه است و می بایست مدیریت شهری اگر بودجه داشته باشد برود و پل نهم را تکمیل کند. جالب اینکه شهرداری هیچ وقت نتوانست به افکار عمومی توضیح قانع کننده درباره شبهات مبلغ و دلیل مکفی بدهد.

2- پل ولایت و گذر آن از اراضی گلف متعلق به سپاه پاسداران با همت شخصی آقای کتانباف و جنابعالی و اخذ مجوزات لازم از فرماندهی کل قوا صورت گرفت که تحرک نه چندان ان جفای سیستم مدیریت فعلی به شهر است. از بابت زحماتتان تشکر می کنیم.

3- آن طور که معروف و زبانزد است و مدیران شهرداری نقل می کنند، کتانباف شهرداری سحرخیز، جهادی و بدون چشم داشت به ماندن و انتخابات و ... بود. خود را یک رزمنده و سپاهی می دانست و به لباس سبز خود افتخار می کرد و ان لباس برایش دلچسب تر از کرسی سبز یا قرمز مجلس یا اعمال نفوذ برای بیرون اوردن شورایی هماهنگ با خود بود. او خود را وامدار تعلقات جناحی یا قبیله ای و منطقه ای نمی دانست و این رمز توفیق او بود نه اینکه در دوره مدیریت او که جناب فدعمی فرماندار سابق در مراسم معارفه خود از آن به عنوان دوره طلایی خدمت در اهواز یاد کرد، شورایی وجود نداشت. اگر شورا نبود استانداری قایم مقام بود و خود می دانید که مدیران وقت در مسائل چقدر نظر و [...] داشتند و قایم مقامی به مدیریت با اقتدار و اعمال سلیقه دکتر حجازی و نظارت معاون عمرانی بسیار قدرتمندتر از شورای چند تکه فعلی بود.

4- شهردار فعلی این طور که از ظواهر کار بر می آید گارد و ارایش انتخاباتی دارد که آقای سید مهدی البوشوکه هم در دیدار خود با جمعی از مردم و خبری که منتشر شده به این مطلب اشاره کرده که بر این اساس مشترک، نمایندگان و نیروهای سیاسی رقیب بالقوه احساس خطر می کنند که امری طبیعی است - و با عرض معذرت جنابعالی با نام خانوادگی مشترک ممکن است احتمال خطر بیشتری در تقسیم و شکست ارا کنید یا اینکه بخشی از عقبه رای شما هم اینک متحد اقای شهردار هستند و کرسی های شورا را در اختیار دارند و اتفاقن از شما کمترین حرف شنوی را ندارند که ممکن است بر نگرانی شما بیفزاید-
اما نکته اخلاقی آن است که اگر شما یا هر مسئول دیگری برای خدا کار کنید و خیر و منفعت مردم که ولی نعمتان انقلابند را در عمل لحاظ کنید و خالص شوید و زنگارهای غیر را از تصمیمات و رفتارها پاک کنید خدا در کار شما برکت قرار داده و از آسیب ها مصون تان کرده و شما را در چشم مردم عزیز می کند که شما یک بار این توفیق را داشته اید و به عینه ان را آزموده اید و مزد سال های جهاد و شهادت را گرفته اید.

5- ورود شما به نقد رویه های شهری و مدیریتی اهواز و خوزستان اقدام مبارکی است که امیدواریم استمرار داشته باشد و مقطعی و مصلحتی نباشد.
آرزوی تندرستی و سعادت شما نماینده زحمتکش، شهردار محترم و سایر خدمتگزاران را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
comment
1
3
comment با سلام خدمت نماینده محترم
جناب آقای موسوی
به نظر بنده جنابعالی از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جالدوز به دیگران.شما بهتره بجای اینکه به نقد از شهردار محترم بپردازید یه توجهی به فعالیت ها و کار ها و وظایف خودتون کنید.شما نماینده مجلسید نه عضو شورای شهر.شما نماینده تمام مردم اهوازید نه نماینده یک عده خاص.جناب آقای نماینده شما بهتره به فکر این مردم باشید که از لحاظ اقتصادی و معیشتی و مسکن روز به روز بیشتر در فشارند نه به فکر شهردار و حمایت از بعضی از مدیران نالایق که فقط با داشتن 7 سال سابقه کار و مدرک فوق لیسلنس حقوق با حمایت جنابعالی و امسال شما شده مدیر کل[...] استان بهتر اینجور بگم اگه ناراحت نشید شده حافظ منابع شنا در بخش [...]استان.چرا نمی گذرید این استان پیشرفت کنه.خدا وکیلی [...]که شما نماینده ها دارید در حق این استان میکنید [...]در حق[...] نکرد.در پایان امیدوارم که این نقد بنده رو از روی حسادت ندونید بلکه از روی دلسوزیه.تو رو خدا شما نماینده ها بگذارید دولت و وزرا کارشون رو انجام بدن نه اینکه هر روز بخاطر اینکه به یه درخواست شما نه میگن به مجلس بکشونید و بگید شما باید استیضاح بشید چون به [...] نه گفتید.
مدیر پایگاه جناب کارمند. حرف های شما کلی و کاملا یک طرفه است. اگر شما مشی انتقادی دارید که ظاهرا دارید پس باید به فال نیک بگیرید که نماینده در مورد مسائل شهر اظهار نظر می کند نه اینکه بهتان بربخورد که نقدی به مدیریت شهری شده. کل موضوع آن است که نماینده نسبت به مسائل مدیریت شهری هشدار داده ودر ضمن گفته باید وقت هم داد. در مورد مسائل آن بخش خاص هم که نوشته اید که نماینده ها منافع دارند بسیار خوب. اگر مدرکی دارید بفرستید هم آماده ایم منتشر کنیم هم قول می دهیم که تحویل بدهیم و جواب بخواهیم
بالاخره وقتی در جامعه ای اگر نماینده حرفی بزند متهم شود دیگر حساب رسانه ها که اظهر من الشمس است و منتقد تابلو و انگشت نما می شود. اما مطمئن باشید فارغ از جهت گیری ها و سلیقه ها اگر هر کدام از ما در جایگاهی که هستیم و مسئولیتی که داریم وجدانی عمل می کردیم و حق گو بودیم هم وضع سه قوه و هم وضع شهرداری ها و خدمات عمومی و رفاهی مردم بسیار بهتر از این بود که حالا هست.
باقی بقایتان
comment
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
comment
2
0
comment من بعنوان یک شهروند به گفته های [...] این نماینده [...] اعتفاد دارم که ایشان به منتخبان واقعی مردم که همانا شورای شهر است [...]کرده است اگه به این دو خط توجه کنید متوجه میشوید که ایشان به شورای شهر و حتی به شهر دار محترم هیچگونه اعتقادی ندارد شاید هم میخواد توپ [...] توی زمین پارلمان محلی بیندازد((((موسوي تصريح كرد: متاسفانه بعضی از ریخت و پاش‌ها در شهرداری اهواز حاکم بود اما به واقع در دوره شهرداري آقای کتانباف این موارد بسیار کم شد البته شاید یکی از علت‌ها این بود که در ان دو سال، شوراي شهر نداشتیم.)))
comment
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
comment
1
0
comment خوب بود صحبت من را بدون سانسور میزدی چرا که آنقدر آنو سانسور کردید که معنی جملات عوض شد و به نفع سید شکر خدا شد شما که خط و دیدگاهت معلومه ما نباید برای شما کامنت بذاریم و به شما اعنماد میکردیم
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
comment
0
3
comment به خدا قسم اگه شوراها نباشند هم فساد کمتر میشه هم هزینه های مفت به بعضیا داده نمیشه..راستی چه خبر از شهرداریها..اقای مهندس [...] که خوبه؟ [...] شورا چی؟ بذار این دو نفر خوب خوب .....تا [...].. [...] با این شورا و [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment لطفا درباره زمان نبود شورا بحث نکنید اخه زمانی که شورا نبود چه کار مثبتی شد از کجاش خبر داریداخراج 320نفر نیروی دستور کاری که 40نفر فوق لیسانس و با سابقه تر از مسئولای کنونی بودن یا نصف شدن پاداش ها و مزایای کارمندان؟از کدومش خبر دارید؟ اره هر کدوم از مدیرا که به فکر [...]خودشه دم از نبودن شورا میزنه اخه ناظری نداره که بهش بگه چی رو کجا خرج کن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment استانی که هر کی میاد سر [...]خودش رو میگیره و میره خوزستانه
و تا همیشه هم همینه خودتون رو خسته نکنید.
آب - خاک - گرونی -بازرسی- کرایه ها - دست فروش ها - چاقو کش ها - دزدهای [...]- جیب های گشاد - ادارات کممی - فاضلااااااااااب - مجوزهای ساختمان سازی و.....
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment جناب آقای مردانی
بنده هم با شما موافقم.این آقا چنان حرفای ما رو سانسور میکنه که نگو.واقعا دارم شک میکنم که مثل اینکه خود شوشان هم تو این قضیه ذینفعه و البته بهتر بگم حافظ منافع آقای نمایندس چون در جواب من خیلی سنگ نماینده رو به سینه زده.واقعا که...... .متاسفم،متاسفم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
1
0
comment فكر ميكنم وظيفه اين آقاي نماينده همكاري و جذب اعتبارات براي شهرداري است نه تهديد . شايد فكر ميكتد رقيب وي در انتخابات بعدي است . الله اعلم
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment چرا شهرداری منطقه فکری بهحال قطعه زمین بین فاز 2 مخابرات وکوی مجاهد که محل زندگی انواع جانواران شده نمی کند حداقل آن را فضای سبز کن د تاتعیین تکلیف.منطقه 4 واقعا کم کار است
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
3
comment خسته نباشید میگم سید جان
تذکر بجا و به موقعی بود
شهرداری برای تبلیغات خود پروژه سلمان فارسی رو بدون کیفیت و نظارت بر اجرای کار پیمانکار افتتاح کرد
که ازخبرنگار شوشان درخواست میکنم که گزارشی از وضع اسفناک پیاده رو های خیابان سلمان فارسی تهیه کنه !!
comment
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment جناب شوشان ضمن سلام لطفا مطالب مرا بدون کم و کاست با نام مستعار پیش بین منتشر فرمایید.بنده به هیچ گروه وابستگی ندارم وفکر میکنم مطالبم هر چند اندک در تدوین مسیر صحیح مدیریت شهری موثر باشد.توسعه شهری اهواز به عنوان پیشانی استان خوزستان موثر در تحولات اساسی استان خواهد بود.به نظر میرسد اقای موسوی با توجه به عدم تحرک در پروژه های شهری ونداشتن برنامه اجرایی از مقبولیت در بین مردم برخوردار نبوده واز اهواز به مجلس راه پیدانخواهد کرد هر چند [...] به هر حال منتظر [...]عظیمی در شرف انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل روکش اسفالت ،افتتاح پروژه های نیمه کاره،کلنگ زنی پروژه های بدون طرح و بودجه باشیم.
comment
رامهرمزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
comment
0
1
comment منطق نفتخیز جنوب از 9 شرکت تشکیل شده که حوزه عملیاتی آنهادر شهرها و استان های مختلف همجوار خوزستان است و باید همه این شهرها از ارزش افزوده بهرمند شوند و مختص به اهواز نباشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
comment
0
1
comment باسلام .من تشکر می کنم ازکلیه افرادی که برای مردم زحمت می کشندودل سوزجامعه هستند وانشاءالله همه مانظرسازنده داریم اماآیا بهترنبودشهرداری اهواز بجای کاشتن درخت نخل درخیابان نادری ازهمین درخت هائی که درسایرخیابانها (مورت)کاشته است استفاده می شد تابتوان آنهارابشکل های زیبائی طراحی کرد بنظرشما شهرداری کاردرستی انجام داده است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment برادر شکر خدا آقای موسوی منتخب مردم اهواز است از طریق شورا شما هم منتخب مایید ولی اگر این اولتیماتومتون سیاسی کاری باشه ما هم بتون اولتیماتوم میدهیم [...]
comment
محسني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment آقاي موسوي[...] چرا در انتخاب مدير كل بنادر استان از گزينه غير بومي حمايت كردي [...]
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment آقای نماینده درست تذکر دادند و لازم است بعضی مسائل پشت پرده را هم افشا کنند چون همه میدانند [...] با [...]و با نیت رفتن به [...] و حال فقط [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار