اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
شوشان - عبدالرحمان نیک سرشت : منطق پرسشگری در ذهن ما ساخته و پرداخته می شود که هنگام شنیدن، نوشتن، خواندن و یا صحبت کردن درباره ی چیزی، تصویر و یا ویژگی‌های مفهومی آن به ذهن ما متبادر می‌گردد.

و نیز در مورد اشیاء و پدیده هایی دیگر چنین چیزی صادق است. مثلا هر کلمه از لحاظ ظاهری، متشکل از چند حرف می شود، اما در پشت آن یک نظام معنایی وجود دارد که این نظام معنایی در مقیاس کوچکی، بخشی از تجربه‌ی شخصی و در مقیاس بزرگ تر، کلی از تجربه‌ی بشری محسوب می شود.

این مقدمه بعد از انتشار سه مقاله ی مهم در پایگاه خبری شوشان که کم و بیش توانسته تلنگری به افکار عمومی بزند و به بهانه ی حوادثی که در شورای شهر و نیز مدیریت شهری اهوز قابل طرح گردید امیدهای زیادی بوجود آمد که چند دستاورد بزرگ اطلاعاتی و فرهنگی و نظارتی نامحسوس فرا روی دستگاه های دولتی و حکومتی به فراخور نیاز خود قرار گیرد. آنچه که صاحبان نوشتار در مقاله و یادداشت های خود در سایت ها منتشر می کنند و چه آن چیزی که مخاطبان در قالب کامنت در پاسخ به آن مقالات ارایه می نمایند. البته متذکر می گردد که اصل رواداری و گشاده جانی باید مراعات گردد. و از طرفی دیگر مخاطبان خود را تشویق نماییم که با نام و آدرس سایت حقیقی خود به گذاشتن کامنت اقدام نمایند و اگر هم با نام مستعار به این کار مبادرت می ورزند لااقل جانب ادب، امانت، متانت و انصاف را نگه دارند مثلا شخصی با نام مستعار "پورراستی" که معلوم نیست مطالباتش چیست و چگونه می خواهد بین آنها وحدت ایجاد کند!؟ و چرا با ادبیات بدتر از رضا قاسمی مثل غول آخر پلی استیشن سر و گردنش در کامنت ها
به قصد ترور حیثیتی از اول شخص مفرد یعنی بنده ی حقیر پیدا می شود که مجبور به دفاع از شخصیت خویش شده و بنا به تکلیف شرعی با پاسخ به سوالات وی انجام فریضه نمایم.

اول این موضوع باید روشن شود که نگارنده به عنوان موکل نمایندگان شورای شهر شفاف و معلوم با معرفی سجلی کامل خود، درخواست وکیلم جناب آقای سید مهدی آلبوشوکه را بنا بر رشته ی تخصصی ام که بازخوانی علمی سیاسی از درخواست ایشان از شهردار کلانشهر است را در فضایی کاملا مدنی مطرح نموده و تا کنون هم از وکیل خود توضیح واضحی دریافت نکردم در عین حال آقایی پشت پرده با نام مستعار رضا قاسمی که مرا با ادبیاتی تحقیرآمیز سوفسطایی زیر سوال برد .
اما بنده به لطف پروردگار ،  غول آخر سفسطه را به طرفیت منطق و به سود افکار عمومی از میان بر می دارم.
زیرا از مستعار اول که رضا قاسمی بود و ادعا می کرد که نیک سرشت به نمایندگی از سید خلف موسوی جواب آلبوشوکه را داد و بنده هم اصل قضیه را منکر شدم و دلایلش را نیز برشمردم که در مقاله ی "سرداران قلم با کولبارهایی پر از منطق" با توسل به ادله و بینه مکفی بدان اشاره کردم.
اما کسی از رضای قاسمی نپرسید به فرض این که شما درست بگویید مبنی بر این که نیک سرشت از طرف سیدخلف موسوی جواب آلبوشوکه را داده باشد اولا قبح و اشکال کار در کجاست!؟
دوما ایراد منطقی بازخوانی علمی اش چه بوده است!؟
سوما صرف این که با تعریف و تمجید از آلبوشوکه و تخریب نیک سرشت در اثبات فواید عدم شرکت سید خلف موسوی مرثیه سرایی کرده باشیم جدا در اثبات کدام معنا کوشیده بودی!؟
چهارما آقای رضا قاسمی با کدام مجوز و وکالت از جناب آلبوشوکه به تقابل و پاسخگویی با نیک سرشت با نوشتن مقاله ی سربازان شهری برخاسته بودی!؟
لذا صواب این نیست از بابت این همه تکفیر شدن به کامنت های"پوراستی "که ذیل همین پارگراف می آورم بی توضیح بگذرم :

"کامنت شماره یک آقای پورراستی"
خدمت دوست گرامی جناب آقای نیک سرشت:
در تعجبم چرا انسان در این سن می خواهد خودش را اثبات نماید.انشاالله آقای نیک عزیز زودتر خالی از این محبوبیت دوستی بشود تا شاهد نقد واقعی باشیم. راستی اسم این مقاله به مقاله نمی خورد چون جواب کامنت هایی بود که [...] و [...] که این برنامه مگر چه عیبی داره که شهردار برود مجلس را راه اندازی کنی ولی برادر جان به خدا کاملاً ابتدایی بود . نقد وقتی اسمش نقد که اتفاقات قشنگی را حداقل در یک روستا رقم بزند شما که مقالاتت تعریف و تمجید از خودت هست یا از دوستانی که بهشون احتیاج داری؟ راستی آقای حلالی عزیز این رضا قاسمی کی هست.اگر هست کجاست که ما تشکر کنیم ازش؟ اگر نیست منظورتون از درج آن مقاله چیست؟ تشکر منتظر بازی با کلمات و توضیحات بالا بلند بدون دریافت جواب سوالم هستم.

"جواب شوشان"
حتما رضا قاسمی هم عزیز شهروندی است مثل آقای پورراستی که دغدغه شهروندی و مسئولیت او را به این صفحه آورده تا بنویسد و نقد کند و بپرسد.
این هم جواب کوتاه غیرتحلیلی

"جواب پورراستی به شوشان" :
با سلام اینم از اون جواب ها بود. خوشحالم توی این دو مقاله جواب منو ندادین. علی یارت.

جواب نگارنده :
عندالله عندالرسول نیک سرشت دوستی به نام "پوراستی"ندارد. در ضمن این شخصی که خود را با نام مستعار "پوراستی"معرفی می کند. چه اصراری دارد که هویت واقعی "رضا قاسمی" را در یابد؟ این اوج سفسطه گرایی و الحق این همان غول آخری نیست که در بازی کامنت ها سر و کله اش پیدا می شود که باید با سلاح منطق ارسطویی برچیده شود.

کامنت شماره دو پورراستی||۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵10 پاسخ
با سلام به آقای حلالی
از آنجایی که شناخت کافی روی شما دارم و سرشت پاک شما را به چشم دیده ام بگذارید مطلبی را برای شما باز کنم. شما انسان انتقاد پذیری هستید و خوب می دانید فضای رسانه فضای آزاد همراه با انتقاد منصفانه است.این بحث علمی نیست دعوای دو طرف از دوستان است که از زمان شهردار قبل ادامه دارد. لطفا رسانه خود را جای درگیریهای شخصی این افراد که به خاطر منافع شخصی خود دعوا راه می اندازند نکنید.اینان دل شان به حال آبادانی این شهر نمی سوزد باور کنید که فقط منافع شخصی است.اگر این مطلب بنده را مرقوم نمائید مدارکی از دو طرف دعوا برای شما ارسال می نمایم که منافع شخصی ایشان را نشان می دهد.

جواب نگارنده :
پور راستی چه جور دوستی است.که بین نیک سرشت و رضا قاسمی قایل به اتحاد و آشنایی و تبانی است. و این موضوع را از روی حدس و گمان می گوید زیرا او بی اطلاع از هوبت رضا قاسمی،از جناب حلالی می خواهد او را معرفی کند! و به گونه ای سخن می گوید که با نیک سرست دوستی دارد و به حلالی بسیار نزدیک است.به طوری که او به حلالی می گوید که طی تماس خصوصی که با شما داشتم این مساله یعنی تبانی نیک سرشت و رضا قاسمی را به حلالی گزارش کرده است!
ببیندید شما را به خدا سفسطه توام با دسیسه چینی چقدر است!؟
اگر واقعا افرادی سفسطه گرا این همه توهم و افسون به یک سیستمی چون رسانه می توانند وارد کنند چطور نمی توانند همین توهمات را به سیستم مدیریت شهری یا سازمان های دیگری تزریق کنند؟ این همه وانموده های جعلی که در قالب برخی از کامنت ها ارایه می گردد ناشی از چه تفکر نابهنجاری است!؟

ادامه کامنت پورراستی
1-آقای رضا قاسمی کیست؟
2-اگر وجود ندارد اسم نگارنده آن مقاله چیست؟
3- اگر خیلی راحت در رسانه شما شخصیت دیگران مخصوصاٌ صاحبان قلم مورد تعرض قرار می گیرد چرا خیلی مسائل را که می دانید مثل مشاوره [...] و... دیگر را شفاف سازی نمی کنید.
4- آیا این مقاله حمله شما و دوستانتان به نیک سرشت و دوستانشان نیست؟
5-رسانه داری یعنی سیاست داشتن و چینش درست اخبار و مقالات به نفع مردم نظام و رسانه خود اگر راحت می شود انتقاد کنید و با اسامی همچون قاسمی وارد میدان شوید باز وارد شوید و منظور از پدر خوانده ها و آلکاپونیسم و آقا زاده ها را که در لفافه درج کردید شفاف نمایید. با تشکر از درج کامل مطلب و جواب شما.

"کامنت دیگری از پورراستی"
با سلام
یک سوال از آقای حلالی و عبدالله نژاد دارم؟ می شود بدانیم این آقای رضا قاسمی کی هست؟ اگر شما بعضاً خبر یا مقاله ایی میزنید که در مورد دولت یا مسئولی هست ذکر نام منبع رو میزنید ولی حمله شخصی را با اسم مستعار به آقای نیک سرشت خیلی راحت درج می نمایید که خود در مورد رسالت رسانه ایی شما ابهام را به وجود می آورد؟ چرا چون رفاقت شما و آقای نیک سرشت ارزش این را دارد که نام اصلی نگارنده را درج بنمائید و یا اینکه آقای قاسمی خوش قلم را معرفی کنید که ما هم از دیدن ایشان خوشحال شویم. آقای عبدالله نژاد بازی شما با دوستان صمیمی خود مثل نیک سرشت و نگارنده مقاله رضا قاسمی دور از شوشان با احترام است.


اون جناه که آقای رضا قاسمی [...] و دوستان دیگرند هم دوره ایی در شهرداری مسئولیت داشتند الان از بکار گرفته نشدن ناراحت هستن و دارن تو زمین منتقدان سید خلف بازی می کنند. راستی یه چیزه دیگه مردم از کلمات قلمبه و داستانهای [...] خسته شدن لطفا از درد مردم بنویسید 

پاسخ نگارنده :
شخصیت حقوقی افراد اگر موجب وهن و تباهی شخصیت حقیقی شان شود. دقیقا این مساله ظهور ضد فرهنگی بنام لمپنیزم [اوباش به ظاهر شریف] را پدید می آورد. یعنی سرسپرده گی توام با [...]  که در بیان اتهاماتی که دوستی که به ظاهر از ادب و منطق لفاظی ادامی کند و در معنا و مفهوم نوشتارش با قلمی مسموم به طعنه و کینه و اتهام به دوستان و همکاران بنده در پایگاه خبری شوشان یعنی آقایان حلالی و عبدالله نژاد است. انگار شخص پورراستی دارد دیگرآزاری می کند و قصدش این است بین دوستان قدیمی تفرقه بیاندازد.

در ضمن آقای پورراستی که از هویت آقای رضا قاسمی اظهار بی اطلاعی می کند و خواستار افشای آن از طرف مسوولین پایگاه خبری شوشان است. پس چرا می گوید: آقای رضا قاسمی [...] و دوستان دیگرند هم دوره ایی در شهرداری مسئولیت داشتند الان از بکار گرفته نشدن ناراحت هستن .]

این همه تلاش برای دو بهم زنی و تزریق توهم در سیستم رسانه و مدیریت شهری برای چیست!؟. این "سیاق رسوا" برای کرسی گرفتن و ارتقاء از برای چیست!؟

آیا نیک سرشت به خاطر یک بازخوانی علمی از درخواست وکیل خود در شورای اسلامی باید تا این حد تخریب و توهین و یا احتمالا ساقط از جایگاه شود؟ آن هم در شهرداری کلانشهر که مسایل حادتری از انواع مشکلات و مبتلات دیگر دارد که ناشی از معضلات غیر شفاف است. در حالی نیک سرشت شفاف و در یک رسانه قانونی قلم نقد مشفقانه می زند و چرا باید نیک سرشت ریزترین مسایلش زیر ذره بین برود چون نسبت به درخواست وکیل خود در مجلس شورای شهر دست به بازخوانی علمی سیاسی میزند؟
این غول که غول آخر بازی این دو سه مقاله است باید به گونه ای از بین برود که دیگر در بازی پلی استیشنی شهر اهواز مجدد در "گیم اور" ظاهر نشود.
والسلام

لینک های مرتبط : 





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
پورراستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام اگر 5 نفر ازدوستان تائید کنند مباحثه کنم با آقای نیک سرشت جوابی خواهم داد که خودم هم ناراحت می شوم .منتظر شما هستم
comment
پورراستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام
مشخص این غول آخر کامنت نداره ؟!!!؟!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار