اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
در اواخر بازی یکی از تماشاگر نماها به سبک تماشاگر مخل بازی ایران و استرالیا به میدان بازی پرید
* عصر چهارشنبه تعدادی از ذره بین بدستان برای دیدن بازی فولاد و السد قطر به ورزشگاه غدیر اهواز رفتند. جو پر شوری بر ورزشگاه حاکم بود و جوانان خوزستانی که تعداد آنان از 48 هزار نفر فراتر رفته بود یکپارچه تیم قرمز و زرد پوش شهرشان را تشویق می کردند که بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته بود. 
* آن سوی تر از صندلی ذره بین بدستان نیز نماینده فهیم اهواز سید شریف حسینی در میان تماشاگران عادی نشسته بود که مورد احترام و تشویق آنان بود. تماشاگران پر شور برد می خواستند و لاغیر اما بازی هجومی فولاد فرصت ضد حمله را برای حریف که از بازیکنان سیه چرده آفریقایی با قدرت بدنی بالا برخوردار بود، فراهم ساخت تا در دو ضد حمله به دو گل دست یابند که البته در این دو گل عکس العمل ضعیف دروازه بان فولاد نیز بی تاثیر نبود. 
* همچنین در بهت و عصبانیت تماشاگران دو بازیکن شماره 10 و 20 السد بیش از 10 دقیقه در طول بازی به انحاء مختلف وقت کشی می کردند اما عاقبت نتیجه بی اخلاقی خود را گرفته و یک بازیکنشان اخراج شد و فولاد با پنالتی به نخستین گل خود دست یافت تا آنان که قصد ترک استادیوم را داشتند میخکوب شده و مجدداً راه بازگشت را در پیش بگیرند. 
* دقیقه 85 نیز دومین گل دیدنی فولاد مردان به وقوع پیوست و شور و هیجان وقتی به اوج خود رسید که فولاد می رفت تا سومین گل خود را به ثمر برساند که ... توپ به تیرک دروازه اصابت کرد. 
* فولاد با نتیجه 2 بر 2 از زمین سربلند بیرون آمد هر چند که بخاطر تعداد گل خورده بیشتر در زمین خودی نتوانست به مرحله بعد قهرمانی باشگاه های آسیا یعنی یک هشتم نهایی راه یابد.
* بعد از بازی ساعت ها ترافیک و معطلی فوتبال دوستان خونگرم رهاورد تدبیر نکردن نهادهای مسئول برای خروج کنترل شده و در اسرع وقت  خودروهای تماشاگران بود که اوقات بسیاری از حاضران را تلخ کرد که جا دارد راهنمایی و رانندگی فکر عاجلی را برای جاده باریک و مشترک استادیوم و میدان میوه و تره بار اهواز کند.
* در حاشیه حذف فولاد اما اتفاقات ناشایستی در ورزشگاه افتاد که از مهم ترین آنها لیزر انداختن برخی تماشاگران به بازیکنان قطری بود که قصد کرنر زدن را داشتند و همچنین چشمان دروازه بان قطری نیز آماج لیزر سبز قرار می گرفت که البته به نظر می رسید پاسخی به بی اخلاقی قطری ها باشد. همچنین در اواخر بازی یکی از تماشاگر نماها به سبک تماشاگر مخل بازی ایران و استرالیا به میدان بازی پرید و به دو نفر از بازیکنان فولادی که پس از 85 دقیقه دویدن و تلاش لحظات سختی را سپری می کردند، حمله ور شد که با هدایت ماموران پلیس به بیرون زمین برده شد و به نظر می رسد که تصویر او برای درس عبرت می بایست در رسانه ها به چاپ برسد و مدعی العموم از او به عنوان یک عنصر مخل شکایت کند. 
* چاپ گزارشی در روز شنبه در روزنامه کارون که به حاشیه های قومیتی  ورزشگاه الغذیر به زعم خود پرداخته است گویا در چند روز گذشته منجر به تحرکات و دلخوری هایی شده است. در همین زمینه قابل ذکر است که روزنامه کارون نیز همچون تیم فولاد جزو داشته های ارزشمند خوزستان است که همواره جزو خط مقدم مدافعان از منافع خوزستان عزیز بوده که به هم استانی ها و فوتبال دوستان توصیه می گردد بجای پرداختن به حاشیه ها و پر رنگ کردن آنها ، دست به دست هم داده و با همدلی و اتفاق نظر برای آینده فوتبال خوزستان چاره جویی کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
comment
1
0
comment روزنامه ی کارون روزنامه ی محبوب ما خوزستانیهاست .
comment
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment روزنامه كارون جزو روزنامه هاي محبوب خوزستانيها است ولي وقتي مطلب خلاف واقع را نگارش و واقعيت ها را بصورت مغرصانه منحرف ميكند آنوقت است كه بايد مورد نفد شديد قرار گيرد تا دوباره از اين مقالات مغرضانه در كارون چاپ نشود تا اعتماد ما نسبت به اين روزنامه خدشه دار نشود و جا دارد مدير مسول اين روزنامه بابت نشر اين مقاله از مردم شهيدپرور خوزستان عذرخواهي بكند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار