اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
سومین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنف تیرچه و بلوک و فرش بافان شهرستان باغملک اواسط مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان باغملک ؛ عیسی طباطبایی رئیس اتحادیه تیرچه و بلوک شهرستان باغملک با اعلام این خبر گفت :شروع ثبت نام جهت کاندیدا شدن در انتخابات از18/4/93 شروع و تا تاریخ 1/5/93 ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در حال حاظر بیش از مجوز تیرچه و بلوک صادر شده که 70 واحد صنفی بلوک و تیرچه به صورت فعال در سطح شهرستان مشغول فعالیت و خدمت رسانی می باشند.

طباطبایی افزود:از میان 70واحد فعال سطح شهرستان ؛واحد های صنفی دارای پرونده حق عضویت سالانه و دیگر استعلامات اداری را پرداخت نموده اند می توانند نامزد این انتخابات برای هیات مدیره و هیات بازرسان شوند.

رئیس اتحادیه تیرچه و بلوک شهرستان باغملک گفت :کاندیدای انتخابات هیئت مدیره وبازرسان صنوف تیرچه وبلوک وفرش بافان جهت ثبت نام باید تا پایان وقت اداری 1/5/93 به اداره صنعت و معدن و تجارت باغملک مراجعه نمایند.
در ادامه اعظم باغ بهشتی رئیس اتحادیه فرش بافان در خصوص ثبت نام کاندیدای هیات مدیره فرش بافان شهرستان باغملک گفت:ضمن تقدیر از زحمات هیات مدیره و بازرسان دوره فعلی و قبل اتحادیه فرش بافان گفت: انتخابات امسال با حضور نمایندگانی از مرکز استان ، فرمانداری و اداره صنعت و معدن شهرستان باغملک برگزار خواهد شد . وی گفت :308پرونده فعال در شهرستان صادر شده که می توانند برای اعضای هیات مدیره و شرکت در انتخابات به اداره صنعت و معدن مراجعه و کاندیدا شوند .  باغ بهشتی افزود:حضور کلیه کاندیدا برای ثبت نام و نامزد شدن در روز انتخابات الزامی است.

اعظم باغ بهشتی در پایان گفت: سومین دوره انتخابات فرش بافان با حضور نمایندگان از استان و اداره صنعت و معدن شهرستان و فرمانداری برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه فرش بافان در پایان گفت : انتخابات در اواسط مرداد ماه پس از ثبت نام کاندیدا و بررسی استعلامات ومجوز ها برگزار خواهد شد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار