اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
معاون عمرانی استانداری خوزستان :
مقداری مشکلات اعتباری پیدا کردیم که این موضوع کمبود اعتبار در کل کشور وجود دارد و مخصوص خوزستان نیست بحث تنخواهی نیز که باید اول سال داده شود قول داده اند در آینده نزدیک داده شود.
 احمد سیاحی اظهار داشت:در کشور سه هزارو800 میلیارد تومان در ماده 180 قرار داده شده است که با نظر نمایندگان توزیع شود و این قانون در کل کشور اجرا می شود و مخصوص استان خوزستان نیست


احمد سیاحی معاون عمرانی استاندارخوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص سهم شهرستان های استان در پروژ های عمرانی گفت:پروژه های زیادی د در شهرستان های استان در حال انجام است این پروژه ها در حوزه های عمران شهری ، راه  و آب به نحوی فعال هستند.

وی ادامه داد:مقداری مشکلات اعتباری پیدا کردیم که این موضوع کمبود اعتبار در کل کشور وجود دارد و مخصوص خوزستان نیست بحث تنخواهی نیز که باید اول سال داده شود قول داده اند در آینده نزدیک داده شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در خصوص اولویت این پروژه ها گفت: همه پروژه ها در استان برای ما مهم هستند اما پروژه های حوزه راه و آب برای ما از اولویت بیشتری برخوردار است گر چه مابقی پروژه ها هم در دست اقدام هستند.


احمد سیاحی  در خصوص  هزینه بخشی از بودجه با نظر نمایندگان در شهرها گفت:در کشور سه هزارو800 میلیارد تومان در ماده 180 قرار داده شده است که با نظر نمایندگان توزیع شود و این قانون در کل کشور اجرا می شود و مخصوص استان خوزستان نیست ما هم با نمایندگان استان صحبت کرده ایم که ان شاالله بیشترین سهم را داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:الحمدلله نمایندگان استان خوزستان فعال هستند و هر مطلبی مطرح کرده ایم تا امروز هم پای مدیران استان در حال پیگیری می باشند.


منبع: رهیاب

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
comment
0
0
comment چیزی راکه قرارباشد نمایندگان تقسیم کنند معلوم است چه سرنوشتی خواهدیافت...آنهم این نمایندگان...[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار