اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
هوشمندصفایی درخصوص این دیدارگفت:در کنار مردم بودن لذت بخش است و از برگزاری این ملاقات ها از سوی استانداری و مرکز سامد استقبال می کنم. بنده هیچ گاه خود را در قید و بند بوروکراسی اداری ندانستم. وی در ادامه عنوان کرد:با توجه به درخواست های مردمی دستور موکد جهت حل مشکلات را دادم و اگر در این جلسه هم حل نشد و از مراجعین خواستم که نزد من بیایند تا شخصا رسیدگی کنم.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی استانداری، دوشنبه 30تیرماه در محل سامد خوزستان،مردم با هوشمندصفایی مدیرکل  تعاون،کارورفاه اجتماعی خوزستان دیدار و گفتگو کردند و به طرح مشکلات خود پرداختند.

هوشمندصفایی  درخصوص این دیدارگفت:در کنار مردم بودن لذت بخش است و از برگزاری این ملاقات ها از سوی استانداری و مرکز سامد استقبال می کنم. بنده هیچ گاه خود را در قید و بند بوروکراسی اداری ندانستم. وی در ادامه عنوان کرد:با توجه به درخواست های مردمی دستور موکد جهت حل مشکلات را دادم  و اگر در این جلسه هم حل نشد و از مراجعین خواستم که نزد من بیایند تا شخصا رسیدگی کنم.

حاجی زاده مدیریت مرکز سامد در حاشیه ملاقات مردمی بیان کرد: به تاکید استاندار محترم، جلسات مردم و مسئولین هرهفته در این مرکز برگزار می شودو تابه حال  از بسیاری از مدیران دستگاه ها  دعوت بعمل آمده است. مدیریت مرکز سامد با اشاره به پل ارتباطی سامد، میان مردم و مدیران  افزود: امیدوارم که ادامه این دیدار ها بتواند منجربه ایجاد فضایی صمیمی میان مردم ومدیران برای پیگیری خواسته های مردمی شود. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محسن عساكره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
comment
0
0
comment بسيار خوب است كه بتوانيم حاجي زاده برنامه بوجه يا استاندار را ببينيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار