اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
جانعلی خورشیدی:
بحث هم سطح سازی پیاده روها، آسفالت و روشنایی از مشکلات مناطق مذکور است که باید جدی تر به آنها رسیدگی شود.
 عضو شورای شهر اهواز گفت: مدیریت در شهرداری اهواز به منظور ساماندهی مناسب وضع شهر باید تثبیت شود.

جانعلی خورشیدی ظهر امروز در نطق پیش از جلسه خود در جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: مناطقی مثل حصیرآباد، منبع آب، زیتون کارگری، کوی رمضان، نبوت و رسالت حداقل برخورداری از خدمات و شرایط مناسب را می خواهند بنابراین از شهردار اهواز تقاضا دارم که نگاه ویژه ای به مردم این مناطق و مشکلات آنها داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور تثبیت مدیریت در شهرداری اهواز باید در راستای بهتر شدن شهر وضعیت باشد. از سوی دیگر به نظر می رسد بحث هم سطح سازی پیاده روها، آسفالت و روشنایی از عمده مشکلات مناطق مذکور است که باید جدی تر به آنها رسیدگی شود.

خورشیدی افزود: برخی از مناطق شهر با وجود گذشت 10 ماه از فعالیت شورای شهر و شهردار و تعویض مکرر شهرداران تاکنون کمتر اقدامات عملی و مفیدی که در جهت رفع مشکلات عدیده و جلب رضایت مردم صورت گرفته باشد را دیده اند.

رنگ فقر و رشد نیافتگی در اهواز نمایان است

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: اهواز شهری است که بوی نفت و گاز، کربن و فولاد و دود شرکت های لوله سازی و فولاد به صورت مدام مشام شهروندانش را می آزارد. رنگ فقر و رشد نیافتگی در تمام شهر نمایان است. کل شهر مملو از کارهای انجام نشده است.

خورشیدی ادامه داد: از مدیران این شرکت ها انتظار می رود که سهم خود را در توسعه شهری و استخدام بیکاران به شورای شهر اعلام کنند. اهواز شهری است که هشت سال قلب تپنده دفاع مقدس بود. اکنون برای ساختن اهواز به مدیرانی با منش انقلابی و تفکر جهادی نیاز دارد.

وی بیان کرد: از علی دوایی فر قائم مقام شهرداری اهواز می خواهم در سالی که به عنوان نهضت آسفالت نامیده شده است و نظارت بر اجرای صحیح و زیر بنایی آن بسیار ضروری به نظر می رسد را بیشتر مورد توجه قرار دهد. در مواردی مشاهده شده که متاسفانه زیرسازی مناسب قبل از آسفالت انجام نشده است که نتیجه آن هدر رفتن سرمایه مردم و انجام ندادن پروژه های غیر اصولی و دوباره کاری خواهد بود. از شهردار نیز می خواهم نسبت به این مسئله حساس تر باشند و دستورات لازم را به سازمان ها و ادارات مربوطه ابلاغ کند.

بازنگری و ساماندهی مقوله بازیافت زباله ها

عضو شورای شهر اهواز در ارتباط با مقوله بازیافت زباله ها نیز گفت: بحث ساماندهی و بازیافت زباله ها که با زندگی روزمره ما سر و کار دارد نیاز به بازنگری و الگوبرداری از نمونه های موفق در کلانشهرهای دیگر دارد. از مدیریت پسماند شهرداری اهواز درخواست دارم زمینه فرهنگ سازی و فراهم کردن بستر مناسب برای سامان بخشیدن به تفکیک زباله ها، ساعات حمل، توجه به تراکم مناطق و قرار دادن مخازن مناسب برای گردآوری کیسه های زباله در محله های شهر اهواز اقدامات لازم را انجام دهد چون به نظر می رسد مدت زمان بین گذاشتن زباله و حمل آن بیشتر از حد استاندارد آن است و اتفاقا سطل های زباله تفکیک هم از منازل جمع آوری شدند و مجددا هزینه ای دیگر باید انجام داد تا سطل ها در منازل برای تفکیک و مدیریت زباله ها گذاشته شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
comment
0
2
comment [...] اقايان شورا شما كه چهارسال ديگر يا هستيد يا نيستيد به حال شما چه فرق دارد ما شهروندان بايد بسازيم چرا كه تا عمري بايد دراين [...] زندگي كنيم شما يا به شهرهاي ديگر مي رويد يا در امكانات خاص غرق خواهيد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار