اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
پیام دعوت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم همیشه در صحنه استان بر ای شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس

رمضان، فرصتی است برای شناخت بیشتر مفاهیم والای انسانی، زمانی که از مفاهیم دنیوی به عنوان عاملی مخدوش گر در این مسیر شناخت، می بایست فاصله گرفت و برای مدتی از دنیا و مادیات و جسم دور شد تا روح و روان بیشتر پرورش یابند. نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان "روز قدس"از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) ابتکار ارزشمند و هوشمندانه ای بوده است که از یک سو در این روز وعده داده شده برای ظهور مصلح قائم هستی، به تامل بیشتر در تکمیل شناخت آدمی از خود با استفاده از وقایع جاری ضد انسانی رخ دهنده در پیرامونش کمک بسزایی خواهد نمود و از سوی دیگر حنجره ای قدرتمند را برای سر دادن فریاد عدالت و تظلم خواهی مسلمانان از مدعیان صلح و عدالت و انسانیت به تصویر می کشد.  روز قدس، بیشتر از آنکه تلنگری بر چشم های به خواب رفته باشد، هشداری است بر ذهن هایی که خود را به خواب غفلت زده اند و استقرار انسانیت و صلح و دوستی را در تضادی آشکار با منافع مادی و دنیوی خود می بینند.

در ترجمان مفاهیم غصب، اشغالگری، تجاوز، زورو توحش فکر و ذهنمان ناخودآگاه سراغ عبارتی سه کلمه ای به نام "رژیم اشغالگر قدس" می رود. سالهاست خیلی خوب می شناسیمش و با افکار، اهداف و امیال ددمنشانه و غاصبانه اش آشنایی داریم. سرطان بدخیمی که در چند دهه گذشته جرقه ایجاد و رشد نامتوازنش با حمایت های گسترده مستکبران و سلطه جویان دیکتاتورمآب غربی در منطقه زده شد و کم کم با رگزایی و مکیدن خون انسان های بی گناهی که جرمشان دفاع از آب و خاک و ناموس خود است تقسیم شد، رشد کرد و غده ای را ایجاد نمود که بقاء حیاتش بر زوال فلسطینیان مظلوم و گرفتن حیات آنان استوار گشته است و علیرغم وجود نهادها و سازمان های متعدد و مختلف بین المللی حقوق بشر، اما این موضوع ساده برایشان غیرقابل حل شده است. طی روزهای اخیر، فشار وارد شده بر مردم مظلوم فلسطین دوصدچندان گشته است و این می طلبد تا راهپیمایی روز قدس امسال، خروشی هزاران برابر داشته باشد تا جریان حمایتی مسلمانان از هم مسلکان خود را به جهانیان قویتر و شدیدتر منعکس نماید.

بدون شک، همصدایی و همنوایی مسلمانان جهان علی الخصوص ملت مسلمان ایران و خوزستانی های خونگرم و همیشه در صحنه در جمعه آخر ماه رمضان امسال همچون سالهای گذشته، در محکوم نمودن اقدامات و نقشه های طرح ریزی شده شوم لابی های پیچیده و سردرگم صهیونیستی، سیل ویرانگری خواهد بود که با انرژی و قدرت خود، محدود پیشروی های گستاخانه آنها را به پس روی های معنادار و قابل توجه تبدیل خواهد نمود و مظلومیت و معصومیت مسلمانان ساکن این کشور را بار دیگر به جهانیان منعکس می نماید و به آنها نشان می دهد در عصری که آنها مدعی تمدن و صلح و ثبات هستند، اینجا در گوشه ای مقدس از زمین، انسانیت به راحتی به صلابه کشیده می شود.

ان شاءالله جامعه دانشگاهی فرهیخته و پرتلاش علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اعضاء هیئت علمی فرهیخته، دانشجویان عزیز و پرسنل خدوم و زحمتکش نیز دوشادوش و همپای سایر اقشار مردم، مشتاقانه و منسجم در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند نمود و با گام های استوار خود در این روز، همراهی و همصدایی کامل خود را با مردم مظلوم فلسطین اثبات خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار