اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
عضو شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان:
سید مجید مروج ، یکی از اعضای شورای هماهنگی جوانان  احزاب اصلاح طلب خوزستان نیز  در این گردهمایی به نمایندگی از اعضای شورا گفت  : در طی هشت سال گذشته جوانان ما صبر را برای رسیدن به اهداف خود فراگرفته اند و سعی می کنند که با انسجام بیشتر و تعامل با یکدیگر به سمت تحقق آرمان های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی مورد نظر خویش پیش بروند . 

 وی افزود: شورای هماهنگی  جوانان اصلاح طلب ، یک حزب سیاسی جدید  نیست بلکه از مجموعه ای از احزاب تشکیل شده است که صرفا با هم فکری و هماهنگی با یکدیگر سعی در ارائه ی برنامه های مشترک برای جوانان استان خوزستان دارد . 

سید مجید مروج در عین حال با انتقاد از  فضای خود سانسوری در احزاب به دلیل سیاست های احزاب ستیزی دولت گذشته ،  اظهار داشت :هنوز برخی احزاب در فضای گذشته به سر می روند وفضای محافظه کاری  کماکان در برخی فعالیت ها  باقی مانده است که امیدواریم با افزایش پیدا کردن فعالیت های احزاب و تشکل ها فضای نشاط و تحرک بیشتری را  در شرایط  سیاسی کشور  شاهد باشیم .

وی همچنین افزود : چندی پیش سید محمد خاتمی نیز در جلسه ی مشاورین خود نسبت به عدم فعالیت احزاب و گروه های اصلاح طلب به خصوص انفعال در حوزه ی جوانان انتقاد کرد و خواستار تحرک بیشتر گروه های سیاسی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار