اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
13 نفر از اعضای باند سارقان زورگیر که به بهانه حمل مسافر از مسافران سرقت می‌کردند، از سوی ماموران انتظامی استان خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در پی سرقت از مسافران و شکایت مالباختگانی که از سوی متهمان مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

سرهنگ سیدمحمد صالحی افزود: در تحقیقات و بررسی نحوه سرقت ها، معلوم شد سارقان با انتخاب طعمه خود با خودروی شخصی در پوشش حمل مسافر، پس از سوار کردن مسافر آنها را به نقاط خلوت کشانده و با ایجاد رعب و وحشت اموال آنها را سرقت کرده و متواری می شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و به دست آوردن سرنخ از سارقان، مخفیگاه آنها را در مسجدسلیمان شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان شش نفر از متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

صالحی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به 05 فقره سرقت و زورگیری در پوشش حمل مسافر در نقاط مختلف شهرستان اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان با دیگر همدستانشان اعتراف کردند. در پی اعتراف شش عضو این باند، ماموران در چند عملیات ضربتی هفت عضو دیگر این باند را نیز در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی شامل 84 دستگاه گوشی تلفن همراه، 54 حلقه انگشتر، یک دستگاه لپ تاپ، اسناد و مدارک مالباختگان، مقادیری سلاح سرد، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت که سارقان در سرقت ها از آنها استفاده می کردند کشف کردند که تاکنون 21 نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار