اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر خبر داد ؛
سرپرست فرمانداری رامشیر از بازسازی جاده مرگ در این شهرستان خبر داد و گفت: این کار با قول مساعد ریاست جمهوری تا پایان ۱۳۹۳ انجام خواهد شد.

عبدالرضا نوری اظهار کرد: چندی پیش در نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست تأمین اعتبار ویژه ملی برای تکمیل پروژه ناتمام سه راهی کوپال – بندر ماهشهر را داشتیم.

وی افزود: در این نامه با اشاره به اینکه این محور از پر رفت و آمد‌ترین جاده‌های کشور به عنوان حلقه اتصال در ترانزیت کالا از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور مطرح است از آقای روحانی درخواست کردیم تا دستور ویژه‌ای به منظور تکمیل این پروژه صادر کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر تصریح کرد: پس از ارسال این نامه، پاسخی از نهاد ریاست جمهوری خطاب به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی موضوع و اقدام لازم در این خصوص صادر شد.

وی گفت: حوادث و سوانح دلخراش منجر به فوت زیادی در مسیر سه راهی کوپال به رامشیر و از رامشیر به ماهشهر اتفاق می‌افتد که یک بانده بودن این مسیر از دلایل مهم بروز این حوادث است.

نوری تصریح کرد: رفت و آمد زیاد وسایل نقلیه سنگین از سایر نقاط کشور و دیگر نواقص فنی باعث شده تا از سه راهی کوپال به ماهشهر به عنوان «جاده مرگ» معرفی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه بازسازی جاده سه راهی کوپال به ماهشهر تا پایان سال تکمیل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر عنوان کرد: عملیات چهار بانده کردن این محور در سال 1388 به طول 46 کیلومتر و در 6 قطعه مجزا آغاز شد که اعتبار آن بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و نفت بود.

وی عنوان کرد: در اواخر سال 1391 عملیات اجرایی پروژه تنها با 16 کیلومتر پیشرفت فیزیکی، به دلیل عدم وجود منابع اعتباری و دیون به پیمانکار متوقف شد.

نوری گفت: بخشی از مسیر سه راهی کوپال به ماهشهر در جاده اهواز رامشیر قرار دارد و بخش دیگری از آن رامشیر را به بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) وصل می‌کند.
مرجع / تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار