اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
در این بیانیه که به مناسبت روز قدس منتشر شده است با اشاره به آیه شریفه قران کریم بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَت، قتل و کشتار بی گناهان و مردم مظلوم غزه مورد نکوهش قرار گرفته است. متن کامل این بیانیه بدین شرح است.

بیانیه حزب اسلامی کار:

بِأَيِّ ذَنبٍ قُتِلَت/ به کدامین گناه کشته شدند (سوره تکویر، آیه 9)

آری مردم بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم غزه به کدامین گناه کشته می شوند؟ و جهانیان و مدعیان انسانیت با کدامین حس بشری بر این ظلم آشکار، وسیع و عظیم سکوت کرده اند؟

سالهاست در روز جهانی قدس شریف، مظلومیت مردم بی گناه و بی پناه این دیار در گلوی هزاران انسان در سراسر جهان فریاد می شود. امسال اما این مظلومیت تاریخی رنگ و بوی خونین تری به خویش گرفته و ددمنشی رژیم غاصب اسرائیل تمام قوانین بین اللملی و موجودیت نظام بین الملل را به سخره گرفته است. عجیب اینکه مدعیان حقوق بشر و مجامع جهانی چشم بر این حمام خون فرو بسته اند و سلاخی غیر نظامیان و زنان و کودکان بی پناه را دفاع از خویش در برابر تروریسم تعبیر می کنند.

مردم اسرائیل بدانند که سردمدارانشان با این تجاوزات آشکار حداقل 5 اصل از ده فرمان مقدس موسی و تمام اصول انسانیت را زیر پا گذاشته اند. ما در اینجا به مردم آنها یادآور میشویم که وجدان خفته خویش را بیدار کنند و بدانند که خانه ای که بر ویرانه آشیان ها و جان های سوخته مردم مظلوم فلسطین ساخته می شود هیچگاه روی آرامش را به خود نخواهند دید، حتی اگر زیباترین قصرهای تاریخ بشر باشند.

عجیب ترین فاجعه در میان مسلمانان سکوت معنی دار سران برخی از کشورهای اسلامی بر این ظلم عظیم بشری است. ما از سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی درخواست داریم تا با تشکیل جلسه ای فوق العاده فجایع جاری در فلسطین که حمایت و صیانت از حقوق مردم آن جزو اهداف اصلی تشکیل و موجودیت این سازمان محسوب می شود، را مورد پیگیری قرار دهد که اگر این کمترین نیز از دست این سازمان برنیاید دیگر به نظر موجودیت آن ضرورتی نخواهد داشت.

حزب اسلامی کار استان خوزستان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین بر خود لازم می داند در این روز بزرگ که یادگاری از ظلم ستیزی جهانی معمار کبیر انقلاب اسلامی است در کنار دیگر گروه ها، سازمان ها و مردم همیشه بیدار ایران اسلامی در این راهپیمایی بزرگ شرکت نماید. ضمنا ما از تمام جهانیان می خواهیم تا در مقابل از جنایت بشری ساکت ننشینند و تا زمان تحقق کامل حق و عدالت در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار بگیرند.

 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ممد
|
United States
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
comment
1
1
comment حزب کار خوزستان که یک نفر بیشتر نیست
خودش تنهایی خواستار شد ؟
comment
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
1
0
comment حزب کار یک نفر هستند؟؟9 نفر شورای مرکزی دارد و هر شهرستان 7 نفر شورای مرکزی دارد!!و در ماه مبارک رمضان در شهر ما بیش از چند جلسه شورای راهبردی برگذار شد
سجاد از رامهرمز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار