اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۲
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان:
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با شورای های شهر حوزه انتخابیه ماهشهر جهت افزایش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این موضوع در دستور کار همه شوراهای شهرحوزه انتخابیه ماهشهر ،امیدیه،هندیجان، سربندر و  شهرها و روستاهای تابعه قرار گرفته است.

بهروز شعبانی در ادامه افزود: شوراهای شهرستان های هندیجان،ماهشهر،امیدیه و سربندر در تلاش هستند که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را با رایزنی  در این حوزه افزایش دهند.

شعبانی تأکید کرد: گستردگی شهرها و مناطق و جمعیت زیاد این حوزه انتخابیه که روند رو به افزایشی دارد و یک نماینده به تنهایی قادر نیست به مشکلات مردم در این حوزه انتخابیه رسیدگی کند، پس لازم و ضروری است نمایندگان این حوزه  افزایش پیدا کنند.

وی عنوان کرد: جمعیت این حوزه انتخابیه در حدود 400 هزار نفر بوده و مساحت بسیار بزرگی را شامل می شود و چندین شهر بزرگ و چندین بخش و روستاهای زیادی را در بردارد که ممکن است نماینده در طول 4 سال خدمت خود نتواند حتی یک بار به مناطق محروم سر کشی کند لذا باید نمایندگان این حوزه انتخابیه افزایش پیدا کنند.
بهروز شعبانی تصریح کرد: برخی از شهرها با داشتن نیمی از این جمعیت دارای جندین نماینده در مجلس هستند،اما این حوزه با وجود این شرایط سخت تنها دارای یک نماینده می باشد،لذا از مسئولین مربوطه خواهشمندیم تعداد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه را افزایش دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار