اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۲
مردم ولایتمدار استان خوزستان امروز بار دیگر حمایت همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند.

جمعه، سوم مرداد، وعده دیگری برای مردم استان خوزستان بود تا با حضور پرشور خود از رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام انزجار کنند. مردم روزه‌دار در استان خوزستان و در شهرهای مختلف این استان از نخستین ساعات صبح امروز مهیای برپایی راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس شدند و از ساعت 10 به بعد این راهپیمایی به تدریج در شهرها و روستاهای خوزستان آغاز شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز حدود ساعت 11:15 از خیابان امام (ره) و از مقابل مسجد آیت‌الله جزایری آغاز شد و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه یافت.

حضور پرشور مردم در اهواز از همان ساعات ابتدایی روز و پیش از آغاز راهپیمایی به چشم می‌آمد. مردم روزه‌دار شهر اهواز با وجود گرمای طاقت‌فرسا، با چترهایی در دست در راهپیمایی حاضر شدند.

ورزشکاران، بازاریان، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، عشایر، مسئولان و مدیران کل ادارات استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز حاضر بودند.

جمعی از عشایر استان خوزستان نیز با در دست داشتن پرچم عشیره خود و با لباس محلی در راهپیمایی حاضر شدند و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

جمعی از راهپیمایان اهوازی در مسیر راهپیمایی پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و همچنین عروسک‌های سران استکبار را به آتش کشیدند.

مردم در اهواز به صورت نمادین شهدای مظلوم غزه را تشییع کردند. بسیاری از خانواده‌ها و به ویژه مادران اهوازی در کنار فرزندان خود پلاکاردهایی در حمایت از کودکان غزه در دست داشتند.

در طول مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز پایگاه‌هایی ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی جمعیت هلال‌احمر خوزستان برپا شده بود و بسیاری از مردم کمک‌های نقدی خود را به این پایگاه ها اهدا می‌کردند.

جمعیت در اهوازی به اندازه‌ای بود که با وجود ورود افراد حاضر در ابتدای صف راهپیمایی به مصلای اهواز، همچنان در بازار امام (ره) شاهد حضور راهپیمایان بودیم.

در دیگر شهرهای استان خوزستان از جمله دزفول، شوشتر، خرمشهر، سوسنگرد، آبادان، مسجدسلیمان، ایذه، هویزه، بهبهان، رامهرمز و دیگر شهرها و روستاها و بخش ها نیز شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار