اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
حجت الاسلام والمسلمین فیاضی، رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان در انتخابات ۹۲  بیان داشت: طی جلسه ای صمیمی با آقای استاندار مشکلات استان و گلایه های فعالین ستاد دکتر روحانی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایشان ضمن اذعان به وجود این مشکلات قول پیگیری و رفع این دغدغه ها را دادند.

فیاضی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار شد تا جمعی از  اعضای ستادی ها انتخاب شوند تا ضمن دیدار با استاندار، پیگیری و تبادل نظر نمایند و انشاءالله این نشست ها تا رسیدن به اهداف دولت کریمه تدبیر و امید ادامه خواهندداشت.

فیاضی اظهار داشت: اینجانب گرچه این تفاهم را کمی دیر میدانم اما آن را به فال نیک میگیرم و از حسن نظر و توجه آقای استاندار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در خوزستان در پایان تاکید کرد: برای هر نوع همکاری با استاندار و مجموعه استانداری در جهت ایجاد همدلی و حل مشکلات اعلام آمادگی کردم و امیدوارم دوستان ستادی نیز همگام و همراه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  فیاضی در خصوص مراسم افطاری ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان خوزستان و احتمال طرح مباحث انتقادی نسبت به مدیریت ارشد استان گفت: در طی چند روز گذشته بیانیه ای منتسب به ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که مورد اعتراض شدید اینجانب قرار گرفته است.

فیاضی خواستار برقراری حفظ آرامش اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی دراستان شد . فیاضی همچنین بر لزوم پیگیری جلسه ویژه با دکتر مقتدایی  در راستایی همگرایی و رسیدن به خواسته های مشروع ستاد و دولت تدبیر و امید تاکید کرد  و گفت : باید تا حصول نتیجه  از هرگونه پیش داوری در این مورد اجتناب شود. 
 
رئیس کمیته روحانیون ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان در پایان گفت: مراسم افطاری صرف با هدف تجدید دیدار بین دوستان ستادی و ایجاد الفت و برادری می باشد و جای مباحث جنجالی نیست و برنامه ای در جهت تقابل با استاندار به هیج وجه مدنظر نیست. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
خیرخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
1
1
comment در طول تاریخ ادوار انتصاب استاندارهای استان خوزستان . ملاقات افراد واشخاص حقیقی وحقوقی با استاندار فعلی که بصورت جمعی و فردی صورت گرفته است . برای اولین باردریک پروسه زمانی کوتاه مدت از فقرات ودفعات خارج از حدنصاب و غیرمتعارف تاکنون رخ داده است !!! نکته قابل توجه از ملاقاتهای عدیده که تاکنون پیش امده .ان است که ملاقات کنندگان ابتدا بااظهاررضایت ، جلسات را ترک ، وسپس باگذشت زمان .از ملاقات با استاندار اظهار ندامت می کردند . از [...] نیز استنباط می شود که نامبرده رکوردار این ملاقاتهای بی حاصل است . من برایش دعا خواهم کرد . که این بار تیرش به هدف بخورد .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
1
1
comment انشالله با استاندار جدید نشست می کنند
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
1
1
comment این افرادی که به اسم ستاد روحانی دارن جو خراب میکنن فقط به دنبال پست و مقام هستن حالا که پستی گیرشون نیومده دارن مقتدایی را میکوبن ، اینها همونهایی هستن که میگفتن مقتدایی رو ستاد معرفی کرده، حالا علیه مقتدایی جبهه گرفتن چون سرشون بی کلاه موند واقعاً متاسفم براشون .خواهشاً این بار دیگه پیام من را بذارید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment آقا یا خانم اهوازی
شما اصلا بچه های ستاد رو میشناسی که اظهار نظر میکنی؟؟؟؟؟/

شما حتما از ستادهای رقیبان روحانی هستی که به لطف مقتدایی دستتون به جایی رسیده و الان داری نیروهای روحانی رو به تمسخر میگیری

شما فک میکنم اگه مقتدایی هم عوض شد سریع موضع خودت رو عوض میکنی و به مخالفان مقتدایی می پیوندی

شاید بچه های ستاد داعیه معرفی مقتدایی برای استانداری رو داشته باشن

ولی اینو مطمئن هستم که شما از دسته افرادی بودید که با استاندار شدن مقتدایی مخالف بودید

خدای بزرگ شاهد همه چیز هست و با صابران است

خودتان و روحیه تان را اصلاح کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار