اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
سیدشکرخدا موسوی:
چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم
شکرخدا موسوی در خصوص گلایه برخی اعضای شورای شهراهواز مبنی بر عدم تعامل نمایندگان با شورای شهر گفت: مگر می شود شما را در خصوص تعامل و همکاری دعوت نکنند بعد شکایت کنند که چرا نمایندگان با شورای شهر اهواز تعامل ندارند.

سید شکر خدا موسوی در خصوص مصوبه شورای شهر اهواز جهت عدم تمدید قرارداد دفاتر نمایندگان مجلس و یا باز پس گرفتن آن دفاتر از نمایندگان گفت:اعضای شورای شهر به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند و جواب این بی احترامی را باید بدهند ، اینکه مصوب کردند نمایندگان دفاترشان را باید پس دهند دلیلشان چیست؟  

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:این دفاتر به صورت قانونی در اختیار ما گذاشته شده است،قائم مقام شورای شهر وقت ،این کار و انجام داده ،درآن زمان در سراسر کشور شهرداری این کار را انجام می داد و ما در تمام شهرستان ها هم دفترداریم و فقط این اهواز نیست که به ما دفتر داده است. 

موسوی افزود:درهمین مدت چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم.

   شکر خدا موسوی در پاسخ به گلایه برخی اعضای شورای شهر مبنی بر عدم تعامل نمایندگان با شورای شهر اهواز گفت:شورای شهر هیچ وقت ما را به جلسه دعوت نکرده که ما حضور پیدا نکرده باشیم مگر می شود شما را در خصوص تعامل و همکاری دعوت نکنند بعد شکایت کنند که چرا نمایندگان با شورای شهر اهواز تعامل ندارند.

    نماینده مجلس شورای اسلامی ازعدم توجه رئیس شورا به تماس های نمایندگان جهت دعوت به حضور در جلسات کاری شورا ابراز نارحتی کرد و افزود:در یازده ماه گذشته از شروع به کار اعضای شورا آنها اصلا ما را دعوت نکرده اند، بنده چندین بار با رئیس شورای شهر تماس گرفتم و صحبت کردم که ما را دعوت کنید تا ما درجلسات حضور پیدا کرده تا کمک حالتان باشیم ولی متاسفانه دریغ از یک دعوتنامه جهت حضور در جلسات شورا!

 وی افزود :به دلیل بی توجهی آنها بنده وآقای سیدشریف حسینی و سودانی به فرماندار اهواز متوسل شده و جلسه گرفتیم نتیجه این جلسه این شد که فرماندار یک جلسه بگذارد و شورای شهرهم حضور پیدا کند وما نمایندگان هم باشیم تا بتوانیم مشکلات شهر را مطرح کنیم.

 موسوی عدم حضور اکثر اعضای شورای شهر اهواز در جلسه فرمانداری را بی احترامی به نمایندگان مجلس عنوان کرد و تصریح کرد: در آن جلسه مشترک که در فرمانداری برگزارشد ، فرماندار بود و اکثریت اعضای شورا باعدم حضور خود هم به فرماندار هم به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند.

 این نماینده مجلس این قبیل اقدامات شورا را نشان ناپختگی شورا عنوان کرد و گفت :برخی متاسفانه شهرداری رابه یک شرکت سهامی برای انتصابات خودشان تبدیل کرده اند ،البته همه ی اعضای شورا شهر اینگونه نیستند و آن دسته که به دنبال گرفتن خانه و دفاتر ماهستند این گونه می باشند.

 موسوی بازده عملکرد یک ساله شورای شهر اهواز را مثبت  ندانست و افزود: در این یازده ماه هیچ حرکت شاخصی که چشمگیر و گام موثری در جهت بهبود شهر توسط شورای شهر اهواز انجام نشده است.

 وی خاطر نشان کرد: خواننده های غیر بومی را با مصوبه همین شورای شهر دعوت می کنند و پول های پنجاه و شصت میلیونی پرداخت می کنند تا در ساحل کارون برنامه اجرا  کنند در حالی که ما خودمان این همه خواننده و مداح بومی داریم و از ظرفیت های آنها استفاده نمی کنند.

  وی تصریح کرد: در این مدت کدام بزرگ راه، کدام زیر گذر درست شده است ، زمین های کیانشهر را به حراج گذاشتند ،خیابان های شهر که روز به روز بدتر می شوند، رنگ آمیزی ها هم به همین صورت، بلوار ولایت که کلا تعطیل است.

  موسوی افزود: در آن جلسه ای که تنها شش نفر از بیست و یک نفر اعضای شورای شهر حضور داشتند ما موضوعات اینچنینی را مطرح کرده و به شدت انتقاد کردیم، اکنون شورای شهر از روی لجبازی این طرح را تصویب کرده و دلیل آن هم ، برخورد شدید ما بود.

 نماینده مردم اهواز در ادامه تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر کاری نکردند فقط طرح تعویض پل سوم کیانپارس را در دستور کار دارند واین موضوع هم کلا مبهم است که چه شد که به یکباره تصمیم گرفتند این پل را تعریض کنند.

  موسوی از ابهام در پروژه پل سوم کیانپارس سخن گفت و افزود:پل سوم کیانپارس جریانی را در پشت پرده خود دارد که بازرسی استان باید این را دنبال بکند مطمئن باشید دربرنامه ماست که یک تحقیق وتفحصی از شورای شهراهواز و شهردار بنویسیم و بعد آنها هم برای پاسخگویی حضور پیدا کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱۵
comment
comment
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
0
0
comment اوضاع خیلی شلوغ پلوغ به نظر می رسد.
comment
ایران زیبا
|
United States
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
comment
2
5
comment آقای نمایندگان
اگر شما را دعوت کنند قول می دهید برداشت اشتباه نکنید و درخواست اعمال نظراتتان را به اجبار نداشته باشید؟
ضمنا شما وقت هم ندارید بروید جلسه
چون اغلب وقتتان در کارخانه های بیچاره مثل [...] و لوله سازی و نورد و لوله و [...]و .. هستید
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
4
3
comment با تشکر از آقای شکرخدا موسوی که حرف دل مردم اهواز را با صراحت بیان کرده است. کلا شهرداری اهواز در یک سال گذشته کارنامه موفقی نداشته است. هر روز دریغ از دیروز. امیدواریم که یک اقدام عملی شود تا لااقل مردم شریف اهواز بیش از این متضرر نشوند.
comment
سرباز آقا سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
2
1
comment فتنه جدید[...] برای تخریب رابطه شورا و نمایندگان مجلس . لطفا هوشیار باشید .
comment
من تو او ما شما ایشان ساعت خواب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
0
2
comment واقعا که گل بود به سبزه آراسته شد
اقای نماینده کلی از مردم هستند که سقفی بالای سر ندارند و کلی موسسه هست که جایی برای فعالیت ندارند خوب شما که دستت میرسه از جای دیگه به قول خودتون بدون چشمداشت جایی بگیرید خوب برای این مردم بگیر حداقل نه اصلن از خودشون برای خودتون بگیرید حداقل راضی هستند اما از کجا میدونید اهوازیان که باید لقمه رو از دهن خودشون و زن و بچه شون دربیارن و به اسم عوارض بدن برای یعنی توسعه شهر راضی هستند که برای دفتر پ کارمندتون هزینه بشه
comment
َعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
1
2
comment مردم اهواز آگاه باشید.نماینده مجلس حتمآ موضوعی را میداند که قراره طرح تفحص از شهرداری اهواز رو مطرح کنه
comment
رضا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
1
comment شهرداری وشورای شهر موظف به دادن دقتر وخانه به شما نیستند شما خودتان درردیف بودجه مجلس اعتبار برای هزینه های نمایندگی داریدو چنان چه شهرداری بخواهد به شما دفتر یا خانه بدهد می بایست طبق قیمت عرف رهن و اجاره کلان شهر اهواز باشما در هرمنطقه ای که میخواهید دفتر یا خانه بدهد محاسبه کند وشما پول رهن واجاره را به شهرداری بدهید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment آقا سید دنبال اون ... باش که دولت قبل از ... هدر داد
comment
مشاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
1
comment وقتی که پروژه ... به صورت ترک تشریفات و 500 میلون بیشتر از بر آورد در یکی از ساز مانهای شهرداری به یکی از لابی های... واگذار میشود. پس میبایست هشدارهای نماینده محترم مجلس را جدی گرفت .
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
0
0
comment من با مواضع ایشون مخالفم ولی این حرفشون کاملا متینه
comment
قدرت الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
comment
0
0
comment سلام جناب آقای مشاور
این قرارداد رو که حضرتعالی عنوان نمودید در سازمان ..... منعقد گردیده و البته نهادهای نظارتی پیگیر موضوع هستند .
درود بر سید
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment با سلام حداقل در مورد ... من کاملا با اقا سید موافقم چرا که با پول میلیاردی ... شهرداری خیلی کارهای اثرگذار وماندگاری می شود انجام داد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
comment
0
0
comment آقایان شورا وشهرداری ظاهرا فرهنگ را در خوانندگان وبازیگران ومجریان غیربومی می بینند یک سری هم به علی بن مهزیار بزنید حالا که دارد اماده می شود شما که به گفته مسولان یک سال است قول داده اید کمک کنید ودرب اصلی خیابان نهج البلاغه را بازگشایی کنیدبه قولتان عمل کنید به خدا این حرم افتخار وابروی این شهر است
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
comment
0
0
comment شوشان جان ممنون از اطلاع رسانی و پیگیری به حق مطالبات مردم در خصوص نظر کار بر محترم با نام مشاور به اطلاع می رساند پروژه فوق به... تحت عنوان شرکت ... واگذار گردیده و ... اگه در این مورد شفاف سازی فرمایید.
comment
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
comment
0
0
comment بهتره به جای این کارها به فکر مردمی باشید که هشت سال تمام زندگیشان خون بود و گلوله و به فکر خدمت باشید نه قدرت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار