اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
رئیس شورای شهر اهواز:
وی ادامه داد:به عنوان یکی از اعضای شورا مخالف این طرح بودم چون نمایندگان جزئی از شهروندان این شهر هستند که پیگیر مطالبات مردم می باشند اما به هرنحو بود این طرح در شورا رای آورد.رامی علاسوند در پاسخ به گمانه زنی ها در خصوص علت این اقدام شورا گفت:تصویب این طرح در شورا ارتباطی به عدم حضور اعضای شورا در جلسه مشترک با فرماندار و نمایندگان مجلس ندارد
 رامی علاسوند گفت:به عنوان یکی از اعضای شورا مخالف این طرح بودم چون نمایندگان جزئی از شهروندان این شهر هستند که پیگیر مطالبات مردم می باشند اما به هرنحو بود این طرح در شورا رای آورد.

 رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز در خصوص پس گرفتن دفاتر نمایندگان مجلس با مصوبه شورای شهر اظهار داشت:بین اعضای شورا و نمایندگان هیچ اختلافی نیست طرحی را 5 نفر از اعضای شورا پیشنهاد دادند و به کمیسیون رفت  بعد در صحن شورا رای  آورد.

وی ادامه داد:به عنوان یکی از اعضای شورا مخالف این طرح بودم چون نمایندگان جزئی از شهروندان این شهر هستند که پیگیر مطالبات مردم می باشند اما به هرنحو بود این طرح در شورا رای آورد.

رامی علاسوند در پاسخ به گمانه زنی ها در خصوص علت این اقدام شورا گفت:تصویب این طرح در شورا ارتباطی به عدم حضور اعضای شورا در جلسه مشترک با فرماندار و نمایندگان مجلس ندارد.

 رئیس شورای شهر اهواز در خصوص فاینانس قطار شهری اهواز هم گفت: هنوز دنبال بانک هستیم ما مشکل آورده نداریم دولت باید در بحث فاینانس کمک کند چند بانک باید به این موضوع کمک کنند.

وی ادامه داد:در حال حاضر دنبال رایزنی هستیم شهردار هفته گذشته  به خاطر این موضوع به تهران سفر کرد  وی در حال رایزنی است واقعا کار خیلی گسترده و وسیع است.

به گزارش رهیاب نیوز در جلسه گذشته شورای شهر با تصویب اعضای شواری شهر اهواز، دفاتری که از سوی شهرداری در اختیار سه نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته پس گرفته می شود.

پیش از این جلسه ایی مشترک در فرمانداری بین اعضای شورا و نمایندگان مجلس برگزار شد که 14 نفر از اعضای شورا و یکی از نمایندگان مردم اهواز در جلسه شرکت نکردند.

م:رهیاب
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
comment
comment
فرزند آدم
|
United States
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
0
1
comment بابا دروازه بان رو بگیرید
جناب علاسوند شما بالاخره در کدام قسمت زمین بازی میکنید فوروارد هم که باشید نباید گل به تیم خودی بزنید البته نمیگویم نماینده های مجلس تیم مقابل هستند اما بالاخره مصوبه ای در شورا رای آورده در این میان آنچه مهم است این است که مصوبه اگر تنفیذ شد و به قانون تبدیل،شما به عنوان رئیس شورا باید پیگیر اجرای آن باشید و دیگر مهم نیست چه کسی موافق بوده کی مخالف،ضمن اینکه اینچنین بی مهابا مصوبه شورای خودتان را زیر سوال بردن عین گلی است که معروف است و باید حریف را رها کرد و بازیکن خودی را چسبید،تا بدتر نشود.
اتفاقی هم نیفتاده تا شما از رای شورا برائت بطلبید اگر تا این اندازه ایستادگی در همچنین موردی دشوار است وای به حال ما و اینهمه موارد متعدد و مشکلاتی که شهرداری را غرق کرده،چگونه میخواهید در برابرشان ایستادگی کنید،لطفا منصب ریاست را به کسی بدهید که حداقل در صورت مخالفت با مصوبه ای اینچنین مجموعه شورا را تضعیف نکند،شما میتوانستید مسئله را برای نمایندگان بشکافید و حداقل بفرمایید که از پول عوارض مردم بسیاری ادارات و سازمانها منتفع هستند و مردم حتما ناراضی،من فكر ميكنم در چنین صورتی حتی خود نمایندگان کمک میکردند و بهتر میتوانستید حق مردم را استیفا کنید
امیدوارم در انتخابات هیئت رئیسه جدید نمایندگان ما در شورا انتخاب بهتری داشته باشند
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
0
1
comment اقای ... واقعا این صندلی چقد ارزش داره که بخاطرش با هیچ کس مخالفت نمیکنی...
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
comment
0
1
comment وقتی که پروژه ... به صورت ترک تشریفات و 500 میلون بیشتر از بر آورد در یکی از ساز مانهای شهرداری به یکی از... واگذار میشود. پس میبایست هشدارهای نماینده محترم مجلس را جدی گرفت .
comment
حمید رضا
|
Germany
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
comment
0
0
comment سلام این قرارداد رو که عنوان نمودید در سازمان... بسته شده و خوشبختانه نهاد های نظارتی در حال رصد کردن موضوع هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار