اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه از فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیر به‌عمل آمد.
 خبرگزاری فارس: فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر در ایذه تقدیر شدند

در ابتدای این جلسه، حجت‌السلام کمال موسوی امام‌ جمعه ایذه از تشکیل این جلسه مهم تشکر کرد و ضمن تبریک پیشا‌پیش عید سعید فطر، آن را ثمره عبادات ماه مبارک رمضان خواند.

سپس جهانبخش قلاوند فرماندار شهرستان در خصوص مسائل شهری مباحث مختلفی را مطرح و گلایه‌هایی از کمبود و کاستی‌های ایذه عنوان کرد.

دارویش خادمی رئیس اداره آب شهرستان، البرز کاوسی رئیس آب روستایی و عشایری و سعید هیبت‌الله‌‌‌پور معاون اداره برق شهرستان از مشکلات بی‌شمار این ادارات و نیازهای این بخش‌ها برای بر طرف کردن مشکلات قطعی آب و برق ایراد سخن کردند.

قرار بر این شد مسائل کلی مربوط به این حوزه به جلسه جداگانه و خصوصی آینده موکول شود.

عبدالله بابااحمدی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان به برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و از برنامه‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد سخن گفت.

در ادامه نیز منوچهر سنجری رئیس اداره مخابرات، امرالله قاسمی رئیس اداره راه و ترابری، جمشید بندری بخشدار دهدز و سیدرضا حسینی بخشدار مرکزی ایذه در مورد مشکلات و فعالیت‌های خود به صورت کلی و خلاصه سخن گفتند.

در بخش پایانی این جلسه همچنین از فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر و ستاد کنکور شهرستان، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی جداگانه تقدیر به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار