اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
داود سالمی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون گفت : پرداختن مستمر به مقوله مهم آموزش می تواند به عنوان پایه اساسی ایجاد اشتغال در جامعه باشد لذا برنامه ریزی مدون ، عملی و کاربردی برای آموزش و مهارت ورزی یک ضرورت اجتماعی غیرقابل انکار است و با ایجاد بسترهای آموزشی میتوانیم شاهد پیامدهای مثبت اجتماعی ،ارتقاء فرهنگ عمومی و افزایش سطح آگاهی را خصوصا برای شهرستان های محروم از جمله شهرستان کارون را داشته باشیم در این راستا با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص برپایی دوره های آموزشی مدیران فنی و راهنمایان تور گردشگری از کلیه علاقمندان جهت شرکت در این دوره ها دعوت به عمل می آید.
 سالمی درخصوص شرایط ثبت نام در دوره های آموزشی گفت : برای مدیران فنی، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، تسلط به زبان انگلیسی و حداقل 25 سال سن و همچنین شرایط ثبت نام دوره راهنمایان تور رگدشگری را دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و تسلط به یکی از زبانهای زنده دنیا بیان کرد.
وی افزود: به افرادی که موفق به گذراندن دوره آموزشی شوند مدرک معتبر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعطا خواهد شد. 
لازم بذکر است افراد علاقمند حداکثر تا تاریخ 15/5/1393 مهلت دارند جهت ثبت نام مدارک را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان تحویل دهند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار