اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
فرماندار اهواز تاکید کرد:
اختلافی بین شورا و نمایندگان مجلس وجود ندارد بلکه یک اختلاف نظرهایی باهم دارند.
اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار داشت:امنیت یک مسئله عام است در حال حاضر در شورای تامین طرح هایی در حال بررسی دارد و بزودی عملیاتی خواهد شد که انشالله مردم نتایج آن را در دو سه ماه آینده خواهند دید.

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز  در خصوص اختلاف بین اعضای شورا و نمایندگان مجلس اظهار داشت:اختلافی بین شورا و نمایندگان مجلس وجود ندارد بلکه یک اختلاف نظرهایی باهم دارند.

وی ادامه داد:شورا بحث خاص یا تضادی با نمایندگان مجلس ندارد این جلسه مشترکی که برگزار کردیم  قرار است در آینده نزدیک هم ادامه پیدا کند و خواهید دید که اتفاق خاصی بین نمایندگان شورا و مجلس نیفتاده است و اگر بر سر مصوبه ای و یا یک مسئله کاری حرفی زده شده است این به نشانه اختلاف و شکاف نیست.

 فرماندار اهواز در پاسخ به این سوال که برای امنیت مردم در شب چه اقداماتی صورت گرفته است گفت: امنیت یک مسئله عام است در حال حاضر در شورای تامین طرح هایی در حال بررسی دارد و بزودی عملیاتی خواهد شد که انشالله مردم نتایج آن را در دو سه ماه آینده خواهند دید.

وی ادامه داد:در هر شهری یک سری مشکلات اینگونه وجود دارد در کشور از لحاظ ناامنی در شب ،اول نیستیم و شهرهای دیگر هم مشابه ما هستند و یا مقامشان بالاتر از ما می باشند.

اسماعیل ارزانی بیرگانی در پایان گفت:تلاش می کنیم تا یک امنیت جامعی را در اهواز فراهم کنیم  برای امنیت جامع  روشنایی ، نیروی انتظامی، پاسگاه ،آگاهی فرهنگی مردم و اقتصاد سالم می خواهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار