اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
رئیس اداره امور عشایر دزفول شامگاه امروز در گفت و گویی با خبرنگار روناش با اشاره به محرومیت زیاد منطقه دارخلک از توابع دهستان احمدفداله بخش شهیون دزفول یکی از دور افتاده ترین مناطق عشایری این شهرستان افزود: پروژه های آبرسانی به …
رئیس اداره امور عشایر دزفول شامگاه امروز در گفت و گویی با خبرنگار روناش با اشاره به محرومیت زیاد منطقه دارخلک از توابع دهستان احمدفداله بخش شهیون دزفول یکی از دور افتاده ترین مناطق عشایری این شهرستان افزود: پروژه های آبرسانی به این منطقه در راستای ساماندهی عشایر و رفع محرومیت مناطق سخت گذر کوهستانی دزفول اجرا می شود.

"محسن پورفرخی” گفت : با توجه به محرومیت های زیاد این منطقه و اینکه عشایر هر خانوار به ناچار جهت تامین آب شرب روزانه مجبور به پیمایش ده کیلومتر مسیر رفت و برگشت بودند و تامین آب شرب آنان به سختی انجام می شد ، این پروژه در اولویت برنامه ها قرار گرفت.

وی ، محل تامین اعتبار پروژه های مذکور را از محل اعتبارات تملک عنوان کرد و بیان داشت : این پروژه ها شامل بهسازی مظهردو باب چشمه، احداث منبع ذخیره آب پنجاه متر مکعبی و کارگذاری پنج کیلومتر لوله فلزی گالوانیزه می باشد.

پورفرخی ، برخورداری عشایر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را از اولویت های این اداره دانست و تصریح کرد : در سالهای گذشته تلاش زیادی برای خدمات رسانی به مناطق عشایری دزفول صورت گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه شهرستان دزفول را یکی از مهمترین مناطق عشایری استان خوزستان معرفی و اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت زیادی برای رشد و توسعه دامپروری دارد و نسبت به توسعه زیرساخت ها در مناطق سخت گذر دزفول در راستای خدمات رسانی به عشایر ، این پروژه درحال اجرا می باشد.

رئیس اداره امور عشایر دزفول در پایان مهمترین مشکل عشایر شهرستان دزفول را مشکل راه و آبرسانی عنوان و خاطرنشان کرد : امید است بتوانیم در راستای حل مشکلات این قشر مولد و سخت کوش ، اقدامات خوبی را در آینده به انجام برسانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار