اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
ایرنا:  روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در سرمقاله ای با عنوان ˈدر هفته دولتیمˈ عملکرد دولت یازدهم را موفق ارزیابی کرد.

سید موسی بلادیانˈ، سرمقاله نویس این روزنامه می نویسد: بی شک همه دولت ها خدمات خوبی ارائه کرده اند اما از ضعف و انتقاد هم مستثنی نیستند و وظیفه آگاهان و فرهیختگان ایجاب می کند که ضمن قدردانی از خدمات دولت، نقد منصفانه و مشفقانه هم داشته باشند.

سرمقاله نویس این روزنامه می نویسد: در ارزیابی از دولت یازدهم که با شعار اعتدال و تدبیر آمده می توان این نتیجه را داشته باشیم که در مجموع موفق بوده است.

بلادیان در ادامه آورده است: برجسته توفیقات این دولت در زمینه تحول نظام سلامت است که کارهای بسیار خوبی انجام شده و در بیمارستان ها ی دولتی فقط 10 درصد هزینه را افراد می دهند و مابقی را دولت عهده دار است و در مناطق محروم روستایی به پنج درصد کاهش یافته است.

روزنامه نور خوزستان نیز در ستون راوی خود مطلبی به نقل از رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان آورده است که ˈبا وجود داشتن سپرده هشت میلیارد تومانی در بانک ها؛ خوزستان از نظر پرداخت تسهیلات در کشور آخر استˈ .

نگارنده این ستون به نقل از ˈمسعود صدریˈ نوشته است: تا آذر ماه گذشته، سپرده های مردم در بانک های دولتی استان 13.860میلیارد تومان بوده در حالی که تسهیلات پرداختی به مردم 5.240 میلیارد تومان بوده و به این ترتیب هشت میلیارد تومان سپرده در بانک ها مانده است.

همچنین به نقل از صدری در ستون راوی آمده است: از دستگاههای بزرگ خواسته شده تا فهرست خریداری خود را تا 15 شهریور اطلاع دهند تا به استاندار ارائه شود اما شرکت های غیر دولتی آماری ارائه نداده اند.

همچنین در بخش سخن نخست روزنامه عصر کارون در مطلبی با عنوان ˈسخنی با مسوولان پیرامون ستاد دائمی پیشرفت تحصیلی در استانˈ آمده است: برنامه ریزی آموزشی برای ارتقای سطح کیفی و آموزش دانش آموزان، رفع نارسایی های درون ساختار اجرایی، ترسیم چشم انداز آتی آموزش و پرورش، استفاده مطلوب و بهینه از منابع افزایش بهره وری تامین نیازهای آموزشی، حل مشکلات معلمان و مشارکت دادن آنان در اداره آموزش و پرورش و نهایتا تحقق اهداف کلی آموزش وپرورش از وظایف اصلی اداره کل و ادارات تابعه آن می باشد.

ˈسید رسول موسویˈ، مدیر مسول و نویسنده این مطلب نوشته است: برای تحقق این اهداف لازم است مسولان از همه امکانات موجود در استان استفاده به موقع و دقیق بکنند که نهایتا هدف و غیات ستاد پیشرفت تحصیلی، تحقق این اهداف و جذب امکانات در بیرون از آموزش و پرورش و نزد سازمان ها، ادارات، شرکت ها و شهرداری ها می باشد.

همچنین مهمترین عناوین روزنامه کارون در صفحه دیار کارون و ستون در استان شامل ˈبانک ها اجازه ایجاد شعب جدید را ندارندˈ، ˈمدرسه سمیه ایذه در کابوس ماندن و رفتن!ˈ و ˈچرا نمایشگاه هفته دولت برگزار نشد؟ˈ می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار