اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
 مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان از تمديد ثبت نام آزمون استخدامي شهرداري هاي خوزستان تا هشتم شهريور ماه خبر داد.

پیمان کاظمی نژاد  اظهار كرد: قرار است 201 نفر در شهرداري هاي شهرهاي جديد خوزستان با برگزاري آزمون در تاريخ 21 شهريور ماه سال جاري استخدام كنيم. براي قبولي در آزمون سه برابر ظرفيت اعلام مي كنيم ولي بعد از انجام مصاحبه همان تعداد ظرفيت نهايي جذب مي شوند.

وي افزود: در ابتدا قرار بود متقضايان از تاريخ 29 مرداد تا چهارم شهريور در سايت استانداري اقدام به ثبت نام كنند كه به دليل استقبال و عدم آگاهي برخي از مردم مهلت ثبت نام را تا هشتم شهريور ماه تمديد كرديم.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصريح كرد: آزمون تحت نظر كامل حراست استانداري برگزار شده و افراد با داشتن مدرك ديپلم تا فوق ليسانس مي توانند در اين آزمون شركت كنند.

كاظمي ن‍ژاد عنوان كرد: براي افراد بومي كه در آزمون شركت مي كنند ضريب 15 را در نظر گرفته و براي افرادي كه به صورت پيماني و قراردادي سابقه كار در شهرداري را داشتند به ازاي هر سال كار ضريب 1/03 ( يك و سه صدم) را در نظر گرفته ايم. 30 درصد كل ظرفيت متعلق به سهميه ايثارگران است.

وي عنوان كرد: تعداد 163 نفر از ظرفيت پست هاي اين استخدامي مختص مردان و 13 نفر خاص زنان بوده و 25 نفر نيز ميان زن و مرد مشترك هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان در پايان گفت: استخدام شهرداري بدون مجوز غير قانوني است در حقيقت هيچ شهرداري بدون مجوز از استانداري و مديريت شهري حق جذب نيرو را ندارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
comment
0
0
comment بجز شهرداری اهواز مابقی مجوز میخوان .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار