اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
معاون استاندار:
علی عماد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: سامد نقطه اتصال مردم و دولت است.معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، از مرکز سامد خوزستان وروند فعالیت های آن، بازدید بعمل آورد.
علی عماد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: سامد نقطه اتصال مردم و دولت است.

 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، از مرکز سامد خوزستان وروند فعالیت های  آن،  بازدید بعمل آورد.  

علی عماد در حاشیه این بازدید، نشست و گفتگو صمیمانه ای با مدیریت و پرسنل  این  مرکز درخصوص  مسائل و مشکلات  سامد داشت.

 عماد با اشاره به عوامل موثر در موفقیت عملکرد سازمان ها بیان کرد:سازمانی موفق است که بتواند  محیط و ارتباطات بیرونی خود که متشکل از مردم و نهادهای مردمی است را ساماندهی کند.اگر سازمان نتواند این ارتباط بیرونی را به خوبی برقرار کند طبعا مشکلات درونی نیزایجاد می شوند

وی  ضمن  تاکید  بر نحوه تعامل  سامد و مردم  در ادامه افزود: مرکزسامدکه  نقطه اتصال مردم و دولت است، همانطور که می تواند این ارتباط را تقویت و تشدید کند در صورت ضعف عملکرد می تواند  بین این ارتباط فاصله بیندازد.

وی افزود:قطعا عملکرد سامد استان و نوع ارتباط آن با مردم  که تقویت کننده پیوند دولت ومردم است، کاری است ارزشمند و شایسته و درخور تقدیر است.

معاونت توسعه ومنابع انسانی استاندار گفت: به خاطر کاستی هایی که  مردم در وضعیت معیشتی با آن روبرو هستند .کار برای عزیزانی که در این حوزه فعالیت می کنند بخصوص مدیریت مرکز، که مسئولیت تمام اتفاقات را به عهده دارند سخت و دشوار است.  لذا  از همه کسانی که دراین حزوه فعالیت می کنند تقدیر و تشکرمی کنم و آرزوی توفیقات ارزنده را برای این عزیزان دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار