اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۷۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
در هفته ای که گذشت اتفاق ناگواری در یکی از شهرهای آمریکا، بنام فرگوسن رخ دادکه دل هر انسانی را به درد آورد. طی آن حادثه پلیس طی درگیری با یک شهروند سیاهپوست در حالی که خود را تسلیم نموده بود، با شش تیر اورا بقتل رساند. اتفاقی که دل هر بیننده وشنونده ای را به درد آورد. اتفاقی که هیچ انسان آزاده ای آن را نمی پسندد و نکوهش می نماید.
خوشبختانه صدا و سیمای ما هم از سر انسان دوستی  خبر را در تمام برنامه های خبری هفته و رپرتاژهای تمامی شبکه های خود مکررا نشان داد. اما از بد حادثه، همان زمان در یکی از خیابان های تهران ، مرد دست فروشی که برای امرار معاش خانواده خود به همراه فرزندش گوشه خیابان مشغول به دستفروشی بود با ممانعت کارکنان شهرداری روبرو، و در ادامه با درگیری و توهین های دون شان و کتک کاری روبرو گردید و در نهایت منجر به کشته شدن دستفروش بینوا که بدنبال کسب لقمه ای نان حلال سر سفره خانواده خود بود، شد.
دریغ از یک خبر کوتاه و حتا یک تیزر خبری . انگار کشته شدن یک هموطن حتی ارزش خبررسانی را ندارد. در این دنیایی که صدا و سیما هر خبر ناگواری را از آن سوی کره زمین حتی از شهر فرگوسن کسب می نماید و سمع و نظر مردم عزیزمان نه یک بار بلکه ده ها بار می رساند ، عجب که خبر کشته شدن یک ایرانی نه در کوه و کمر بلکه در پایتخت و همین بغل مرکز صدا و سیمای مهم بنظر نمی رسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
comment
1
0
comment حتا؟؟؟؟؟!!!!
پاراگراف آخر رو بخونید لطفا :D
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
comment
0
2
comment البته دم "صرفا جهت اطلاع" خبر 20:30 گرم که چند ثانیه ای را به این خبر اختصاص داد..ولی متاسفانه با سانسور صدا و سیما از این حادثه ناگوار هیچ خبر دیگری روی انتن نرفت که نرفت...
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
comment
0
0
comment احسنت واقعا عالی گفتی متاسفانه همه چیز سیاسی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار