اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
معاون استاندار خوزستان:
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه وظیفه هر مرکز علمی و دانشگاه تولید، نشر و تجاری سازی علم است گفت: برای تجاری سازی علم، راه طولانی در پیش داریم.

'علی عماد' یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه آموزش های الکترونیکی جهاد دانشگاهی خوزستان در محل مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان اظهارکرد:در تولید علم در منطقه رتبه نخست را داریم اما باید در تجاری سازی علم تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: اگر مراکز علمی ما به ویژه جهاد دانشگاهی بر روی تجاری سازی علم کار کنند اهداف مرتبط با تولید و اشتغال جوانان دانش آموخته از این مراکز زودتر به نتیجه می رسند و در منطقه حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

عماد ادامه داد: در زمینه آموزش همگانی مانند حقوق شهروندی، بحث آموزش ساماندهی، و برای آموزش های تخصصی و اداری نیز برنامه تدوین شده است.

وی اظهارکرد:هدف ما این است که آموزش در هر نقطه، زمان و مکان و به صورت مداوم در دسترس افراد قرار گیرد.

عماد با اشاره به اینکه سابقه آموزش الکترونیکی در کشور ما طولانی نیست ادامه داد: هدف ما در آموزش این است که برون سپاری کرده و از فضای بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی اظهارکرد:دولت به صورت جدی اصرار دارد برای خدمت به مردم، کاهش هزینه و پیشگیری از مفسده در تشکیلات اداری، از فضای الکترونیکی با عنوان دولت الکترونیک استفاده کند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار