اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
درفامیل ، دوستان وبعضی همسایگان مواردی وجود دارد که باعث ایجاد این پرسش میشود که به راستی راز این خوشبختی آنها چیست؟ مگر آنان چه نکاتی را رعایت می کنند که خوشبخت ترین انسان های روی زمین به نظر می آیند ؟سئوالات بسیاری در این زمینه وجود دارد که شاید خیلی از مردم برای آن پاسخی پیدا نکرده اند . دراین مجال قصد داریم بصورت خلاصه بعضی از نشانه های یک خانواده موفق ، خوشبخت و سعادتمند را برای شما بیان نماییم .
1) درخانواده خوشبخت زن وشوهر به یکدیگر اعتماد دارند و سوء ظن جایی درآن زندگی ندارد.
2) درزندگی همسران خوشبخت ، شناخت داشتن از روحیات همدیگر نقش مهمی ایفاء می کند وطرفین به روحیات یکدیگر توجه دارند .
3) زوج های خوشبخت نسبت به گفتگوی منطقی و مشورت کردن در امور با همدیگر اعتقاد راسخی داشته و مسائل رابین خودشان حل می نمایند .
4) در خانواده خوشبخت ، همسران تا جایی که امکان دارد با همدیگر هستند و همکاری و همفکری در همه امور زندگی آنها جریان دارد.
5) زن وشوهر خوشبخت ، برای عقیده و سلیقه همدیگر احترام بسیار زیادی قائل هستند و هرگونه درخواست خود راازطرف مقابل بدون هیچگونه ناراحتی ونگرانی بیان نموده وبه حریم همدیگر احترام می گذارند.
به امید خدا درادامه به نکات دیگری از ویژگی های یک خانواده خوشبخت اشاره خواهیم نمود.

ویژگی های یک خانواده خوشبخت (2)
رعایت کردن بعضی نکات ساده اما درعین حال مهم میتواند به خوشبخت شدن در زندگی کمک شایانی کند که در نوشتار قبل به بعضی از آنها اشاره نمودیم .
در این فرصت کوتاه هم قصدداریم تا برخی دیگر از نشاانه ها و ویژگی های یک خانواده خوشبخت و سعادتمند را برای شما بیان کنیم .
1) در خانواده خوشبخت ، همسران مراقب سلامت روحی وجسمی همدیگر بوده ودراین زمینه برای سلاامت همدیگر نگران می شوند.
2) زن وشوهر خوشبخت به هیچ وجه دنبال بیان خاطرات تلخ زندگی خود نیستند و تلاش می کنند همیشه در شادی و خوشحالی و نشاط زندگی کنند .
3) زوج های خوشبخت ، از یکدیگر پنهان کاری نمی کنند و حتی از مسائل مالی یکدیگر اطلاع کامل دارند .
4) درزندگی همسران خوشبخت ، همکاری لازم برای رشد وپیشرفت همدیگر وجود دارد و نگاه و رفتار انها نسبت به همدیگر ، عادلانه است .
5) در خانواده خوشبخت ، محبت ، عشق وعلاقه از طرف زن وشوهر ابراز می شود و از یکدیگر توقعات بی جا ونامناسب وجود ندارد.
6) زن و شوهر خوشبخت بدنبال پیدا کردن مقصر و گناهکار در مشکلات نمی گردند و بدنبال ایجاد امنیت و ارامش درکنار هم بودن هستند.
نکات بسیار زیادی برای رسیدن به یک خانواده خوشبخت وجود دارد که خود انسان ها می توانند با کمی دقت و تفکر به انها دست پیدا نمایند وباعث گرم شدن کانون خانواده خود بشوند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داود سالمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
comment
0
1
comment احسنت بر شیخ فرهنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار