اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
جناب باهنر عزیز:

من به عنوان شهروند آبادانی از خانم دکتر ابتکار دعوت به مناظره کردم که متاسفانه تاکنون جوابی نشنیدم .

هرچنداین دعوت همچنان به قوت خود باقیست و انتظار از کارگزاران این است که به تاسی از سیره حضرت روح الله{رض} و خلف فرزانه اش امام خامنه ایی دام ظله الوارف به قلوب آحاد مردم نفوذ کنندوخود را از مردم وبا آنها بدانند.

اکنون با علم و شناخت کافی از تبحرحضرت عالی در سخنوری و مباحثه وبا احترام به سوابق طولانی وممتد درخدمت به نظام و انقلاب شکوهمنداسلامی جسارت کرده وهمین پیشنهاد رابه شما که در واقع نماینده مردم در خانه ملت می باشید ..تقدیم می کنم.

بیایید برادرانه منتقد و موافق بنشینیم و در جهت تبیین قضیه و راهکارهای حل مشکل کم آبی با همدلی وهمفکری و خردجمعی .. مردم و منتقدان را قانع کنیم..همانگونه که دروازه علم ودانش اقلیم نبوت و رسالت مولای متقیان حضرت امام علی{ع} فرموده اند:
"من شاورالناس ...شارکهم فی عقولهم"

هر راه حلی که ازکوران این مباحثات ومناظرات میان کارشناسان -مسئولین وافرادی ازمتن جامعه بویژه نمایندگان منتخب مردم منتج شود قدر مسلم برای عموم پذیرفتنی تر خواهد بود..زیراروش اقناعی در دل وجان افراد نفوذ کرده وآنها را با خدمتگذاران خود در دولت همراه وهمگام خواهد ساخت.

 اما ادبیات تهدیدی یا تحدیدی و عدم شفافیت واطلاع حتی نمایندگان مجلس از روند تصمیم گیری پروژ های حساس اینچنینی در بلند مدت اثرات معکوس به بار خواهد آورد.

هرچه کنی کشت همان بدروی....

پس بیاییم بعنوان دلسوزان ملک ودین بذر محبت و اخوت را بین فرزندان این آب وخاک بیفشانیم و هیچ منفذی را برای تفرقه افکنان وصیادان فرصت ها باز ننماییم ..ضمن اینکه بخشی نگری و دوری جستن یا پرهیزاز نگاه کلان و ملی به چنین اموری ,صدالبته که تآثیر مثبت و مفیدی بر جای نخواهد گذارد.

بی گمان چنین انتظاری ازشخصیت هایی چون آقای مهندس باهنر پر بیراه نبوده و انشالله سعی وتلاش ایشان و دیگر بزرگان در مسیر وحدت کلمه و صف وهمچنین تالیف قلوب آحاد ملت شریف ایران اسلامی متمرکز گردد ..وشجاعتی هم اگر هست بماند برای دشمنان ....و با دوستان مروت.!!...لطفا 

آبادان - مسعود کنعانی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
comment
0
2
comment دعوت به مناظره برای((نجات کارون))،روشی منطقی و عاقلانه به نظر میرسد که امیدوارم با پاسخ شایسته ای از سوی مسئولان مواجه شود و انشاالله که با تصمیمات درست و کارشناسی شورایعالی اب کشور عا قبت کارون ختم به خیر شود و نگرانیهای بحق مردم خوزستان درباره شاهرگ حیاتشان به پایانی خوش بیانجامد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار