اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:
 معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بیان واقعیت های جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ'عبدالناصر ندایعلی' عصر روز شنبه در نشست خبری با نمایندگان و خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز افزود: دشمنان با تحمیل هشت سال جنگ نابرابر به ایران اسلامی قادر نشدند اراده و مقاومت ملت ایران را بشکنند و خواسته های بناحق خود را بر ما تحمیل کنند.

وی شکستن ابهت قدرت های شرق و غرب و ناکام گذاشتن اهداف خباثت آمیز دشمن بعثی در اشغال سه روزه خوزستان و الحاق آن به عراق را از نتایج مقاومت مردانه و حسین گونه ملت ایران در مقابل متجاوزان بی رحم بعثی خواند و گفت: دشمن نه تنها در هیچ یک از اهداف خود در تجاوز به مرزهای ایران اسلامی موفق نشد بلکه توانستیم با تکیه بر قدرت الهی و شجاعت رزمندگان و روحیه انقلابی و جهادی ، دشمن متجاوز را تنبیه کنیم و جنگ را با پیروزی به اتمام برساندیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به وضعیت دشوار و نفس گیر روزهای اول تجاوز دشمن بعثی به مرزهای میهن اسلامی اظهار داشت: با وجود عدم آمادگی نیروهای مسلح ، این رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی خوزستان و سایر نقاط کشور بودند که با روحیه شهادت طلبی و انقلابی جلوی پیشروی دشمن را گرفتند و اجازه ندادند متجاوزان بعثی خواب آرامی داشته باشند. 

سرهنگ ندایعلی درادامه ، ایفای نقش ژاندارمی صدام در منطقه ، رهبری جهان عرب و به قدرت رساندن حکومتی وابسته به غرب در ایران و درنهایت تجزیه خوزستان را از اهداف تهاجم صدام به ایران اسلامی خواند و گفت: قبل از شروع جنگ ، دشمن از توان نظامی ایران آگاهی داشت ولی نقطه ضعف آن عدم درک روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران بود که این عامل در کنار رهبری آگاه و قاطع ، تمام معادلات دشمن را به هم ریخت.

وی در ادامه این نشست به شعاری محوری امسال هفته دفاع مقدس تحت عنوان 'ایستادگی دیروز ، عزت امروز و تعالی فردا' اشاره کرد و گفت: امسال 70برنامه فرهنگی و سیاسی با با محوریت دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج با هدف انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان در شهرهای خوزستان تدارک دیده شده است.

رژه نیروهای مسلح در 31شهریور ، صبحگاه مشترک ، تجلیل از مصدومان شیمیایی و زنان ایثارگر ، نکوداشت جهادگران و بزرگداشت شکست حصر آبادان ، شبیه سازی عملیات فتح المبین در شوش ، گرامیداشت حماسه مقاومت مردم حمیدیه ، دیدار فرماندهان سپاه و بسیج با آیت الله 'سیدمحمدعلی موسوی جزایری' نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ، برگزاری همایش پیشکسوتان خواهران رزمنده و به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس سراسر استان را از جمله برنامه های مهم بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

امسال مسوولیت برگزاری هفته دفاع مقدس بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار