اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶
فرماندار مسجدسلیمان از وضعیت آب و فاضلاب این شهرستان که باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است، اظهار گله‌مندی کرد.
 
علیرضا گروئی ظهارکرد: شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرهای استان است که در زمینه  آب و فاضلاب مشکل دارد و انتظار داریم مسوولان استانی در این زمینه بیش از پیش همکاری کنند.
 
وی افزود: در حال حاضر فقط 50 درصد از آب شرب مردم به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی است. متأسفانه به دلیل این‌که آب شرب به صورت شبانه‌روزی در کل شهرستان جریان ندارد‏، مردم مجبور هستند آب را در تانکر ذخیره‌سازی کنند که این مساله با توجه به گرمای استان، آن‌ها را دچار مشکل کرده‌است، زیرا آب شرب در تانکرها بسیار گرم می‌شود.
 
گروئی تصریح‌کرد: درحال حاضر درصدد هستیم با انجام اقداماتی همچون افزایش بهره‌وری، اصلاح مخازن قدیمی و وارد مدار کردن آن‌ها، ساعت بهره‌مندی مردم از آب شرب را افزایش دهیم.
 
فرماندار مسجدسلیمان عنوان‌کرد: در حال حاضر یک مخزن آب 50 هزار متر مکعبی و 2 مخزن 10 هزار متر مکعبی در شهرستان وجود دارد که نیاز است این مخازن آماده‌سازی و نوسازی شود تا بتوان از آن‌ها جهت ذخیره آب استفاده کرد.
 
وی ادامه‌داد: برنامه ما این است تا یکی 2 ماه آینده این مخازن را آماده کنیم و ظرفیت آبرسانی بیشتر شود. در صورت بهره‌برداری و وارد مدار شدن این مخازن، ساعت بهره‌مندی مردم از آب شرب در طول شبانه‌روز به بالای 80 درصد خواهد رسید.
 
گروئی با اشاره به مشکل فاضلاب خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر تنها 1.5 کیلومتر شبکه‌گذاری فاضلاب در شهرستان انجام شده که لازم است شرکت آبفای استان در زمینه فاضلاب اقدامات جدی انجام دهد و ما از نظر فاضلاب وضعیت مناسبی نداریم و از دیگر شهرهای استان بسیار عقب هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار