اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
فرماندار اهواز: برای شورای شهر اهواز نگرانم
فرماندار اهواز گفت: به حاضرین و غایبین می گویم نگرانم جا پای شورای سوم بگذاریم.
شوشان : سرانجام فرجه ای که دو هفته پیش اکثریت اعضای شورای شهر اهواز برای برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز درخواست کرده بودند به پایان رسید و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز در روز دوشنبه آخرین روز تابستان در سالن اجتماعات این پارلمان محلی با دستور انتخاب اعضای هیات رییسه برای یکسال دیگر آغازیدن گرفت.

 تا این لحظه که حدود بیست دقیقه از زمان اعلام جلسه گذشته است زیبا صالحپور ، آذر زمانپور ، هدایت اله ممبینی ، جمشید سلحشور ، علی ناصری ، هوشنگ شیرمردی ، سیدمهدی آلبوشوکه ، اسکندر زنگنه ، حسین حیدری ، کاظم سواری  ، قربانعلی سعادت نیا ، عاشور سواری پور و سیدمحمدجواد رضوی در صحن جلسه حضور یافته اند.

مهندس ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز به عنوان نماینده ناظر دولت در این لحظه در جلسه حضور یافت.
ساعت ده و سی و پنج دقیقه را نشان می دهد و هنوز جلسه رسمیت نیافته است. خانم صالح پور درخواست تلاوت قرآن کریم را می دهد. 

آبستراکسیون مجدد ؛ تا این لحظه شورای شهر اهواز به دلیل غیبت هشت از اعضای آن به حد نصاب نرسیده است. آیا اتفاقاتی که شورای سوم را در اذهان شهروندان تداعی می کند همچنان در شورای چهارم تکرار می شود؟ 

گفته می شود برخی از شخصیت های بانفوذ در حال رایزنی برای حضور دیگر اعضای شورا به صحن علنی و رسمیت یافتن جلسه است.

فرماندار اهواز همچنان به حضور سایر اعضای شورای شهر امیدوار است. گفتنی است دیروز در دفتر فرماندار اهواز  همه اعضای شورای شهر بر حضور خود در حلسه امروز تاکید داشتند.

فرماندار اهواز گفت: به حاضرین و غایبین می گویم نگرانم جا پای شورای سوم بگذاریم . باید سعه صدر داشته باشیم. به دوستان می گویم چاره ای جز اعمال قانون ندارم.فرماندار اهواز بیان داشت: چون این جلسه با وجود سیزده نفر رسمیت نیافت نمی توانیم در این جلسه تصمیم خاصی بگیریم.از این به بعد هیچ جلسه ای جز با دستور انتخاب هیات رییسه شورا برگزار نخواهد شد. ارزانی بیان داشت: تمام تلاش ما ایجاد همدلی ، وفاق و همگرایی در شورای شهر است. متاسفم شورای شهر نماد مردم سالاری است و نباید چنین روزهایی را تجربه کند. 

ارزانی گفت: در جریان عدم حضور برخی از اعضای شورای شهر بودم اما به حضورشان در این جلسه امید داشتم که متاسفانه محقق نشد.

فرماندار اهواز ظهارکرد: جلسه بعدی شورا برای انتخاب هیات رییسه از سوی فرمانداری اعلام می شود و در صورت حضور نیافتن اعضاء ،مساله در شورای حل اختلاف بررسی می شود .

امروز شورای چهارم اهواز برای بار دیگر شاهد آبستراکسیون بود. این در حالی است که یکی از اعضای شورای شهر اهواز که در جلسه امروز جزو غایبین بود در نخستین آبستراکسیون شورا  این اقدام را خلاف منویات رهبری می دانست. 

پیش از این سخنگوی شورای شهر اهواز از برگزاری قطعی جلسه امروز خبر داده بود. سخنگوی شورای شهر اهواز از برگزاری قطعی انتخابات هیات رییسه شورا پس از دو بار کنسل شدن جلسات این انتخابات، خبر داد.وی اظهار کرد: با برگزاری نشست هایی با اعضای شورا، اختلاف ها کنار گذاشته شده و شورا از دودستگی خارج شده است.وی ادامه داد: شورای شهر اهواز در سال دوم فعالیت خود، اعضای هیات رییسه را فردا دوشنبه 31 شهریورماه، در صحن علنی شورا انتخاب می کند .

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رامين شيخيان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
comment
0
2
comment منظور از فرج الله سلحشور جمشيده سلحشوره ديگه
فرج الله سلحشور داره فيلم سازه هنوز هم هيچ انتخاباتي شركت نكرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار