اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
در نخستین نشست
در نخستین نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام، رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و نایب رئیس این باشگاه مشخص شدند.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام پیش از ظهر امروز در نشست انتخابی اعضای هیئت مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام، اخلاق‌مداری را از اهداف عالی این باشگاه برشمرد و اظهار کرد: در اجرای برنامه‌ها باید رعایت اخلاق مدنظر گرفته شود.

رضا امیری با اشاره به فعالیت‌های ورزشی باشگاه پتروشیمی بندر امام در دو بعد همگانی و حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های ورزشی باشگاه پتروشیمی بندر امام باید در دسترس خانواده بزرگ پتروشیمی قرار بگیرد به نحوی که همگان بتوانند با روی آوردن به ورزش نشاط و شادمانی به دست آورند.

وی در بخش حرفه‌ای نیز بر لزوم همکاری و هماهنگی با سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌های تابعه تاکید کرد و گفت: پتروشیمی بندر امام به عنوان باشگاه مقتدر در هر رشته‌ای که وارد شد خود را به عنوان مدعی مطرح کرد تا جایی که امروز در بخش حرفه‌ای ورزش‌های بسکتبال و تنیس روی میز در میان مردم کاملا شناخته شده و تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ادامه داد: تلاش برای حفظ این جایگاه و هدایت و اعتلای ورزش حرفه‌ای می‌تواند فرایند مناسب اجتماعی در بین مردم خونگرم خوزستان ایجاد کند، همچنین باشگاه پتروشیمی بندر امام باید بتواند با رعایت اخلاق، اصول حرفه‌ای و ضوابط باشگاه‌داری به یکی از باشگاه‌های الگو در سطح باشگاه‌های ایران تبدیل شود.

در این نشست حسن نشان‌زاده مدیرعامل پتروشیمی بسپاران بندر امام به عنوان رئیس هیئت مدیره و شاپور یاوری رئیس سابق شورای ورزش به عنوان مدیر عامل باشگاه پتروشیمی بندر امام انتخاب شدند.

یاوری همچنین در سمت نایب رئیسی باشگاه نیز از سوی اعضای هیئت مدیره رأی گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار