اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
استاندار خوزستان در رژه نیروهای مسلح
مقتدایی با تصریح بر این‌که دفاع مقدس برشی از همه مقاطع و حوادث دوران اسلام است، اظهارکرد: مبارزات، لشکرکشی‌ها، گفت‌وگوهای رو در رو، مذاکرات روی میز در نتیجه همه اقدامات مقاومت‌های مردمی، سربازان ارتش، سپاه، ژاندارمری، شهربانی، نیروی انتظامی بود که در نهایت در کنار یکدیگر جمع شدند و جلوه‌ای از عملیات‌های آن دوران را به نمایش گذاشتند.
استاندار خوزستان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی فصول مختلفی از ثبات، دفاع مقدس، بازسازی، به‌روز کردن امکانات و موفقیت‌های علمی را پشت سر گذاشته است، افزود: امروز ایران اسلامی به کشوری تبدیل شده که منطقه و دنیا روی آن حساب باز کرده است.
استاندار خوزستان با بیان این‌که دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از تمام حوادثی است که در طول ظهور، رشد و تثبیت اسلام صورت گرفت، افزود: دفاع مقدس افتخاری برای نسلی چون ما، شهدا و پرچم‌داران آینده نهضت است.

 عبدالحسن مقتدایی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان خوزستان اظهارکرد: این ایام در حقیقت یادآوری به همه است که چه چیزهایی و چه افرادی را از دست دادیم تا چه چیزهایی به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما برابر همه آن‌هایی که رفتند و همه آنچه که به عنوان امانت به دست ما رسیده است، برابر نسل آینده و گذشته به لحاظ قانونی و شرعی، برابر خداوند متعال مسئولیم و جای هیچ‌گونه سستی وجود ندارد.

مقتدایی با بیان این‌که هفته دفاع مقدس یادآور پربارترین و برجسته‌ترین فصل کتاب انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و در ادامه، مقام معظم رهبری است، گفت: انقلاب اسلامی امروز کتاب کاملی است که با فریضه برخورداری اسلام از حکومت و ارکان اداره جامعه باعظمت تدوین شده و نتایج آن نیز مشخص است. در سراسر دنیا هر آنچه که از استقلال‌طلبی و رعایت شأن مردم مشاهده می‌شود به فصلی از عملکرد کتاب انقلاب اسلامی مراجعه شده است. این کتاب در نتیجه تحقیق میدانی سران نظام که محقق اصلی آن امام راحل و جوهر آن خون شهدا بوده، کامل شده‌است.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی فصول مختلفی از ثبات، دفاع مقدس، بازسازی، به‌روز کردن امکانات و موفقیت‌های علمی را پشت سر گذاشته است، افزود: امروز ایران اسلامی به کشوری تبدیل شده که منطقه و دنیا روی آن حساب باز کرده است.

وی با تصریح بر این‌که دفاع مقدس برشی از همه مقاطع و حوادث دوران اسلام است، اظهارکرد: مبارزات، لشکرکشی‌ها، گفت‌وگوهای رو در رو، مذاکرات روی میز در نتیجه همه اقدامات مقاومت‌های مردمی، سربازان ارتش، سپاه، ژاندارمری، شهربانی، نیروی انتظامی بود که در نهایت در کنار یکدیگر جمع شدند و جلوه‌ای از عملیات‌های آن دوران را به نمایش گذاشتند.

مقتدایی افزود: دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از تمام حوادثی است که در طول ظهور، رشد و تثبیت اسلام صورت گرفت و افتخاری برای نسلی چون ما، شهدا و پرچم‌داران آینده نهضت است. زندگی کردن در فصل بهار انقلاب اسلامی به معنای رویش هر آنچه که باعث افتخار است، مایه مباهات ما خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که هیچ اتفاقی در منطقه حادث نمی‌شود و به نتیجه نمی‌رسد مگر آنکه ایران اسلامی در آن حضور داشته باشد، گفت: این مقاومت‌ها در نتیجه حضور مداوم مردم است که نظام به پشتوانه آن‌ها توانست کاری بزرگ را انجام دهد.

وی با بیان این‌که نتیجه‌گیری از کتاب انقلاب اسلامی با تمام فصول آن بیانگر آن است که ملت‌هایی هستند که می‌توانند برابر ظالمان مقابله کنند، تصریح کرد: با ادامه دادن راه شهدا و گوش سپردن به فرمان مقام معظم رهبری سنگرهای بعدی را فتح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا همچنین امیرسرتیپ دوم سپاه علی ظریفی‌یگانه، ارشد آجا در جنوب‌غرب کشور، در این مراسم با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، آزادی، استقلال و نظام اسلامی را در نتیجه خون آن‌ها دانست و اظهارداشت: دفاع مقدس به گفته مقام معظم رهبری یک حادثه عظیم و تاریخی بسیار بزرگی در ایران اسلامی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه‌داد: نیروهای مسلح در استان خوزستان و کشور از آمادگی کامل برخوردارند و روز به روز نیز بر اقتدار خود می‌افزایند.

ظریفی‌یگانه تصریح کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با مقتدا و ولی خود پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس و قطره خون در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت کنیم.

به گزارش ایسنا در این مراسم نیروهای نظامی، یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی خوزستان، سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، تیپ 192 لشکر زرهی، پرواز آهن‌بالان پدافند مسجدسلیمان، عشایر، بسیجیان، جانبازان و خانواده شهدا حضور دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار