اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
مدیر عامل شرکت آبفا اهواز تاکید کرد:
براتی افزود: مسوولان و کارشناسان آموزشی در سطح مدارس با ارائه راهکارهای تاثیرگذار در این زمینه دانش آموزان را نسبت به این مهم آگاه سازند تا جایی که هرکدام از آنان علاوه بر محیط آموزشی در بستر خانواده نیز بر مدیریت مصرف آب کنترل داشته باشند.
غلامرضا براتی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بازگشایی مدارس، خواستار کنترل و مدیریت مصرف آب در مدارس کلانشهر اهواز و شهرهای تابعه شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، مدیریت مصرف آب همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس امری ضروری است که باید توسط مدیران و کارشناسان در سطح اماکن آموزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

براتی افزود: با توجه به ضرورت ایجاد شده در اشاعه بحث فرهنگ سازی مصرف آب، لازم است مسوولان و کارشناسان آموزشی در سطح مدارس با ارائه راهکارهای تاثیرگذار در این زمینه دانش آموزان را نسبت به این مهم آگاه سازند تا جایی که هرکدام از آنان علاوه بر محیط آموزشی در بستر خانواده نیز بر مدیریت مصرف آب کنترل داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرزندان ما آماده و پذیرای مطالب آموزشی و اجرای آن در جامعه کوچک خود هستند و درصورت دریافت این آموزش ها و درک ضرورت صرفه جویی در مصرف آب ناخودآگاه به نسلی آگاه مبدل شده و آموزه های خود را به نسل های آینده بسیار راحت تر منتقل خواهند ساخت.

تشویق و اهدای لوح تقدیر به دانش آموزانی که دراین زمینه بتوانند باعث آگاه سازی از طریق انتقال مفاهیم مدیریت مصرف آب در خانواده شوند از راهکارهای موثری است که می تواند توسط مدیران و کارشناسان آموزشی مدارس اعمال گردد.

آشنایی با نحوه و فرآیندهای تصفیه آب و همچنین میزان تولید فاضلاب و توان مصرفی جهت تصفیه آن از موارد مهمی است که دانش آموزان باید با آن آشنا شده تا با درکی عمیق تر نسبت به مدیریت مصرف آب عمل نمایند.در صورتی که خانواده ها با باور هرچه بیشتر فرزندان خود هنگام ارائه آموزه های خود در کانون خانواده برخورد نمایند، جامعه ما شاهد نسلی آگاه تر نسبت به موضوعات و بعضا مشکلات موجود در بخش آب خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار