اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
در نشست صمیمی فرزندان شهدا با مدیرکل صدا و سیمای خوزستان:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: صدا و سیمای خوزستان برنامه ای را در قالب مجله دفاع مقدس ایثارگری ها، رشادت های شهدا و رزمندگان را در سه حوزه خبر، صدا و سیما به دو زبان فارسی و عربی برای شهروندان خوزستانی به تصویر بکشد.
در نشست صمیمی فرزندان شهدا با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان که عصر دیروز در صدا و سیمای این مرکز برگزار شد، بر ساخت و تهیه مستند خاطرات و دلاوری های شهدای دفاع مقدس برای انتقال به نسل جوان در صدا و سیمای خوزستان تاکید شد.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در این نشست با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز خوزستان متعلق به شهدا است، گفت: خانواده شهدا، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش موثری دارند.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای خوزستان در تبیین، تبلیغ، تحکیم و تثبیت فرهنگ ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره تلاش می کند، افزود: تهیه آرشیو اسناد، وصیت نامه ها و عکس های شهدا، یکی از گنجینه های با ارزشی است که می تواند در ترویج فرهنگ ایثار مورد استفاده قرار گیرد که به حمداله صدا و سیمای خوزستان کار تکمیل آرشیو دیجیتال دفاع مقدس خود را دو ماه گذشته به پایان رساند.

رحیمی با بیان اینکه بازخوانی گوشه‌ای از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی برای انتقال به نسل‌های جدید از مهمترین وظایف صدا و سیمای مرکز خوزستان است، تاکید کرد: به زودی خاطرات، رشادت ها، شجاعت ها و دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت مستند و آن هم با استفاده از تصاویرآرشیوی موجود برای نسل جوان از صدا و سیمای مرکز خوزستان به تصویر کشیده می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با تاکید بر اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت، تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حاصل جانفشانی‌ها و خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است، افزود: بدون شک آرامش و امنیت امروز کشورمان، حاصل هشت سال ایثارگری، رشادت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی روزانه برای ترویج واگرایی در بین جوانان برنامه‌های هدفمند پخش می‌كنند، افزود: امروزه دشمن ایمان مردم را هدف قرار داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با ارائه گزارشی از عملکرد صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه دفاع مقدس، گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان بنا دارد به صورت هفتکی برنامه ای را در قالب مجله دفاع مقدس ایثارگری ها، رشادت های شهدا و رزمندگان را در سه حوزه خبر، صدا و سیما به دو زبان فارسی و عربی برای شهروندان خوزستانی به تصویر بکشد. 

وی همچنین از شهروندان دعوت کرد چنانچه عکس، فیلم و یا خاطره ای از دوران هشت سال دفاع مقدس دارند برای صدا و سیمای مرکز خوزستان ارسال کنند تا با نام ارسال کننده از شبکه استانی پخش شود.

تعدادی از فرزندان شهدا نیز در این نشست ضمن تقدیر از رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در ایجاد اتاق فکر حوزه دفاع مقدس در رسانه استانی با حضور فرزندان شهدا، خواستار انتقال صحیح دستاوردهای دفاع مقدس به نسل آینده توسط صدا و سیما و رسانه های فرهنگی استان و همچنین تاسیس شبکه دفاع مقدس با محوریت استان خوزستان با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جای جای کشور شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار