اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱


محمد رضا رضایی مدیرفرودگاه آبادان  از انعقاد قرارداد تفاهم نامه همکاری فی مابین مرکز حوادث و فوریت های پزشکی  شهرستان آبادان و فرودگاه آبادان خبر داد . 
وی با اعلام این خبر فزود : این تفاهم نامه براساس نشست مشترکی که با هدف ارزیابی ،چالش و برنامه ریزی در راستای فراهم نمودن شرایط تدوین طرح اضطراری فرودگاه آبادان برنامه ریزی و تنظیم گردید .
رضایی اظهار نمود  : در این نشست مشترک هماهنگی لازم درخصوص مفاد تفاهم نامه همکاری در شرایط بحران و حوادث غیر مترقبه انجام شد .
مدیرفرودگاه آبادان تصریح نمود : موضوع منعقده در این تفاهم نامه همکاری دوجانبه در شرایط اضطراری امور هوانوردی و همکاری در اجرای مانورهای اضطراری فرودگاه عنوان شد و هدف از تفاهم نامه  تسریع در امر عملیات شرایط اضطراری، آشنایی با حدود وظایف و اختیارات محوله ، ایجاد هماهنگی بین دستگاههای امدادی در شرایط اضطراری امور هوانوردی بیان گردید.
ایشان خاطر نشان نمود : مفاد این تفاهم نامه در 7 ماده شامل : طرفین تفاهم نامه ، موضوع تفاهم نامه ، اهداف ، تعهدات طرفین ، نظارت بر حسن اجرای تفاهم نامه ، فرایند و روش آسان سازی اجرا ، مدت و مواد تفاهم نامه می باشد .
مدیر فرودگاه آبادان  مهمترین مفاد این تفاهم نامه را " باتوجه به تخصصی بودن امر ایمنی و نجات هواپیمائی ، فرماندهی عملیات ایمنی و نجات هواپیمائی در سوانح برعهده اداره ایمنی و آتش نشانی فرودگاه خواهد بودو فرماندهی خودروهای اعزامی در اختیار ایمنی و آتش نشانی فرودگاه اقدام خواهند بود " . "مر کز حوادث و فوریت های پزشکی  باتوجه به موارد مطروح در سند طرح اضطراری فرودگاه آبادان اعلام می دارد در صورت بروز سوانح ، حوادث و بحران در فرودگاه و اعلام نیاز فرودگاه حداکثر همکاری ، مساعدت خویش را یاری رساندن به مصدومان و مجروحان احتمالی حادثه مبذول نمایند و با حداکثر نیرو و تجهیزات ممکن در صحنه حادثه حضور بهم رساند و مسئولیت های مشخص شده در سند مذکور را رعایت نماید . " مطرح نمود .
گفتنی ست : این تفاهم نامه صبح امروز تنظیم و به امضاء طرفین رسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار