اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
سیاحی تاکید کرد:
معاون عمراني استانداري خوزستان گفت: هنوز از قابليت‌هاي فرودگاه‌هاي موجود در سطح استان به نحو مطلوبی استفاده نشده است.

احمد سياحي در آیین توديع و معارفه مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان كه روز شنبه ، پنجم مهرماه در محل اين اداره‌كل برگزار شد، اظهار كرد: اگرچه در زمينه مسايل فرودگاهي اقدامات خوبي انجام شده و جا دارد قدرداني كنيم، اما مردم به دليل مسايل متعدد در فرودگاه‌هاي استان، گله‌مند هستند.

وي افزو‌د: در استان خوزستان ظرفيت‌هاي بالايي وجود دارد. این استان قطب اقتصادي كشور است و مزيت‌هاي مختلف كشاورزي، صنعتي، ‌نفتي و ترانزيتي دارد و خوزستان از ملي‌ترين استان‌هاي كشور به حساب می‌آید.

سياحي اظهار كرد: ‌تعداد پروازهاي موجود، كفاف تعداد مسافران را نمي‌دهد و اين مساله در شان مسافران نيست. خواسته ما اين است كه تعداد پروازها بيشتر شود و شركت‌هاي هواپيمايي در اين زمينه بايد دخالت جدي و اساسي داشته باشند.

سياحي ادامه داد: ارتقاي خدمات و رضايت‌مندي مردم در بخش فرودگاهي، خواسته ما است، اگرچه معتقديم در اين زمينه اقدامات خوبي انجام شده اما با توجه به ظرفيت‌هاي استان، بايد به اين مساله بيشتر توجه شود. انتظار داريم كه استفاده از توان بخشي خصوصي در بخش فرودگاه‌ها مورد توجه مديريت فعلي قرار گيرد.

سياحي با اشاره به مشكلات فرودگاه فعلي اهواز، خاطر نشان كرد: ‌بايد جلسات مشتركي با حضور مقامات نفت و وزارت راه و شهرسازي گرفته شود تا بتوانيم فرآيند احداث فرودگاه جديد را تسهيل كنيم و عمليات اجرايي آن آغاز شود.

وي افزود: بحث فرودگاه جديد اهواز بحث جدي و اساسي ما است و بايد پيگيري شود. همچنين تلاش ما اين است كه تا اواخر امسال، فرودگاه مسجدسليمان را وارد مدار فعاليت كنيم و تلاش ما به سرانجام رساندن آن است.

در ادامه این جلسه ناصر صفاري، مديركل سابق فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به عملكرد این اداره‌کل اظهار كرد: احداث ترمينال حج (خارجي) در متراژ 6500 مترمربع، از اقدامات ما بوده است كه اين پروژه حدود 70 درصد پيشرفت داشته است.

وي افزود: توسعه پاركينگ هواپيمايي، توسعه ترمينال داخلي، ‌بهسازي محوطه جلوي ترمينال، بهسازي ترمينال داخلي و خارجی، سيستم‌هاي بهسازي پاويون دولتي، نصب سيستم‌هاي هواشناسي پيشرفته، افزايش پروازها، بهسازي نمازخانه و مسجد، اجراي سيستم اتوماسيون گذرنامه، ‌بهسازي ساختمان برج و احداث سيستم تقرب، از دیگر اقدامات بوده است.

ناصری تصریح کرد: مدير جديد از همكاران ما است. وی فردي متخصص و بادانش است و آرزوي موفقيت و سربلندي براي وي داريم. در ضمن از كليه همكاران خودم كه در زمان مسووليت با بنده همكاري داشته اند قدرداني مي كنم.

همچنين محمدسعيد شرفي، مدير جديد فرودگاه‌های خوزستان در این نشست، گفت: دغدغه فعلي فرودگاه‌ها، بحث ايمني است كه بايد به اين مساله توجه كنيم.

وي افزود: ارتقاي كيفيت خدمات و رضايت‌مندي مشتريان، از ديگر برنامه‌هاي ما است و رويكرد ما مشتري‌مداري و مشتري‌محوري است.
مرجع / ایسنا


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار