اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
معاون عمرانی استاندار خوزستان:
سیاحی در رابطه با بیمه خودروهای منطقه آزاد اروند یادآور شد: هم اکنون بحث بیمه این خودروها حل شده و فردی که ماشین را می خرد دیگر نگرانی اولیه ای مبنی بر این که بیمه آن باید با پلاک اروند باشد یا پلاک ملی را ندارد، زیرا قیمت خودرو مشخص است.
 معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: امکانات موجود در زمینه تردد خودروهای منطقه آزاد در استان حفظ خواهد شد.

احمد سیاحی در حاشیه جلسه شورای ترافیک در استانداری خوزستان به خبرنگار خوزنیوز گفت: با توجه به شرایط استان خوزستان، وجود ماشین آلات صنعتی و امکانات موجود و هم چنین به منظور رضایتمندی مردم خوزستان، باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. یکی از این ظرفیت ها منطقه آزاد اروند است.

وی افزود: از زمان مطرح شدن مجوز تردد خودروهای اروند در محدوده 120 کیلومتری منطقه آزاد و سپس در کل استان توسط استاندار، مردم به نوعی راضی به استفاده از این امکانات هستند. استان ما از نعمات و امکانات زیادی برخوردار است و بهره‌اش در زمینه های مختلفی چون آب، گاز، نفت، کشاورزی و تالاب ها به کل کشور رسیده است. 

معاون عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با مسئولان کشور هستیم تا اگر مجوزی هم نیاز باشد آن را از دولت دریافت کنیم. از سوی دیگر تاکنون جلوی تردد خودرویی هم در استان گرفته نشده است و اگر کسی چنین موردی سراغ دارد می تواند بگوید چنین مجوزی لغو شده، در حالی که به هیچ وجه چنین چیزی وجود نداشته است.

سیاحی عنوان کرد: اگر ابهامی برای دولت در زمینه تردد خودروها در سطح استان وجود داشته باشد به دنبال رفع این ابهام هستیم و با توجه به توجیهات استاندار خوزستان، رضایتمندی مردم و اهمیت رضایتمندی مردم برای دولت شک نکنید که امکانات موجود حفظ خواهد شد و ابهامی هم اگر باشد برطرف می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جمعیت خرمشهر و آبادان روی هم رفته به بیش از 370 هزار نفر می رسد و میزان خودروهای وارد شده هنوز درصد بسیار بسیار ناچیزی از این عدد را تشکیل می دهند.

سیاحی  در رابطه با بیمه خودروهای منطقه آزاد اروند یادآور شد: هم اکنون بحث بیمه این خودروها حل شده و فردی که ماشین را می خرد دیگر نگرانی اولیه ای مبنی بر این که بیمه آن باید با پلاک اروند باشد یا پلاک ملی را ندارد، زیرا قیمت خودرو مشخص است.

وی درباره خدمات پس از فروش خودروهای اروند نیز گفت: برنامه این بود که چه منطقه آزاد اروند و چه سازمان همیاری شهرداری خوزستان که فروش خودروهای اروند را برعهده دارد، خودروهایی وارد شود که خدمات پس از فروش آن ها مهیا باشد و به دنبال رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد هستیم.

صحبت های معاون استاندار خوزستان در حالی است که دوشب پیش نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه پایش که از شبکه یک سیما پخش می شود گفته بود تردد خودروهای اروند تنها تا مرکز استان مجاز خواهد بود.

مرجع/ خوزنیوز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
comment
0
0
comment خوزستان با این همه موهبت که در تمام کشور از آن استفاده می شود نبایید ازیک چیز جزیی بخاطر مافیاییها محروم شود خوزستان بیش ازاین حرف ها حقش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار