اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور زمان دقیق ثبت‌نام و برگزاری پنج آزمون سراسری را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ، در مورد آزمون کارشناسی ارشد سال 94 اظهار كرد: ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 94، شنبه 17 آبان‌ماه 93 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 93 پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: این آزمون در روزهای چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن 93 برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از 16 آذر

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور در ادامه در مورد زمان دقیق ثبت‌نام آزمون دوره دکتری اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری(PhD) نیمه‌متمرکز سال 94 از یکشنبه شانزدهم آذر 93 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و یکشنبه 23 آذر 93 پایان می‌يابد؛ این آزمون روز جمعه 15 اسفند برگزار می‌شود.

توکلی با بیان این‌که آزمون سراسری سال 94 از یکشنبه 16 بهمن آغاز شده‌است و سه‌شنبه 28 بهمن 93 پایان می‌پذیرد، گفت: این آزمون که ثبت‌نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام مي‌شود، در روزهای پنجشنبه 21، جمعه 22 و شنبه 23 خرداد 94 برگزار می‌شود.

زمان آزمون کاردانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

وی در ادامه در مورد آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش‌عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 94 گفت: ثبت‌نام این آزمون از روز یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه 94 از طریق سایت اینترنتی سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا یکشنبه 20 اردیبهشت 94 ادامه دارد؛ این آزمون صبح جمعه 16 مردادماه 94 برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش عالی کشور در پایان در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 94 اظهار کرد: ثبت‌نام از یکشنبه سوم خردادماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا روزیکشنبه دهم خردادماه 94 ادامه دارد و آزمون آن از جمعه 16 مردادماه 94 برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار