اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
منصور حسینی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: بیشترین درخواست دیدارکنندگان پیرامون تسهیلات خرد است؛ که از محل تسهیلات قرض الحسنه و خریدکالا پرداخت می شود.
مدیریت مرکز سامد در خصوص دیدارهای هفتگی این مرکز بیان کرد: طی این هفته، حسینی مدیریت بانک های تجارت استان،ذراتی مشاور استاندار در امور ایثارگران و جعفری معاون توانبخشی بهزیستی و اسدی دبیر شورای مشاوران استاندار در برنامه ملاقات حضور یافتند.
مدیر مرکز سامد با اشاره به ظرفیت های این سامانه گفت: این مرکز درصدد است فعالیت های خود را در زمینه ملاقات های مردمی طی هفته های آتی افزایش دهد.

اسدی دبیر شورای مشاوران استاندار حل مسائل مردمی را از افتخارات این مرکز دانست و افزود: ابتکار عمل سامد درخصوص پذیرش مراجعین حضوری گامی موثر در تحقق این امر است.
منصور حسینی نیز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: بیشترین درخواست دیدارکنندگان پیرامون تسهیلات خرد است؛ که از محل تسهیلات قرض الحسنه و خریدکالا پرداخت می شود.
وی درخصوص دیدارکنندگانی که با مشکل پرداخت مطالبات روبرو هستند گفت: باید حضوری به بانک تشریف بیاورند تا مذاکرات انجام شود و تعیین تکلیف شود.
حسینی با اشاره به معرفی شدگان، از سوی صندوق توسعه ملی خاطر نشان کرد : بانک تجارت از بانکهای عامل است که آمادگی کامل، جهت معرفی به سازمان های مربوطه جهت بررسی و پرداخت تسهیلات را دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
comment
0
1
comment دوستان عزیز این مرکز در چارت اداری مگر زیر مجموعه بازرسی استانداری نیست؟

من که هرچقدر جستجو کردم و سوال پرسیدم هیچ کجای ایران عزیز مرکز سامد را مدیریت خطاب نکرده اند.
خواهشمند است پیگیری فرمایید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
comment
0
1
comment آیا تفکیک مرکز سامد از بازرسی استانداری تنها در استان خوزستان قانونی است ؟
آیا عنوان نام مدیریت سامد و همچنین تفکیک این بخش از مافوق خود و همچنین درج اخبار این مرکز بدون هماهنگی با بازرسی استان وجاهت قانونی دارد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار