اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
سمیرم، اصفهان- ایرنا- امام جمعه سمیرم از دستگاه های امنیتی و انتظامی خواست هر چه زودتر به قائله اسیدپاشی در اصفهان خاتمه دهند.
دستگاه های امنیتی و انتظامی به قائله اسیدپاشی اصفهان خاتمه دهند
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: تبلیغات مسموم دشمن و ایادی داخلی آن در این رابطه نیازمند بصیرت و هوشیاری بیشتر مردم ولایتمدار اصفهان است.

خطیب جمعه سمیرم اظهار کرد: طبیعی است مخالفان نظام و انقلاب بخواهند از هر حرکتی سوء استفاده کنند و این تکلیف بر مردم و مسوولان است که با چشم باز و بصیرت مضاعف از توطئه های شوم آنان جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به ارتحال آیت الله مهدوی کنی خاطر نشان کرد: آن مرحوم زندگی خود را وقف اسلام، انقلاب و امام و رهبری کرده بود.

حجت الاسلام رجایی پور با بیان اینکه مرحوم آیت الله مهدوی کنی مورد اعتماد امام / رهبر و معتمد به همگان و سیاست سالم و اصولی بود اضافه کرد: همه ما باید این روش و منش نه افراط و نه تفریط را این این عالم بزرگ بیاموزیم و سرمشق خود قرار دهیم.

وی با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و ماه محرم اظهار کرد: دعوت از روحانیان در مجالس عزا، روضه خوانی با معنا و مفهوم و غنیمت دانستن این فرصت توصیه ما به مردم و عزاداران است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سیدسبحات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment باسلام.تبلیغات مسموم دیگر چه نظریه ایست ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار